تصاویر مدل رده‌بالای آنر مجیک ۳ با پنج دوربین فاش شد - تکفارس 
تصاویر مدل رده‌بالای آنر مجیک ۳ با پنج دوربین فاش شد - تکفارس 

تصاویر مدل رده‌بالای آنر مجیک ۳ با پنج دوربین فاش شد

افشین نوری
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 09:08
آنر مجیک ۳

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد آنر در چین، تصاویر جدیدی از مدل رده‌بالای آنر مجیک ۳ فاش شده که شباهت بیش‌ازحد آن به هندست‌های پرچمدار هواوی را نشان می‌دهد. این تصاویر که از بنچمارک آنتوتو به دست آمده‌اند، توسط کانال Digital Chat Station منتشر گردیده است.

مطالب مرتبط:

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، این مدل ظاهراً‌ نسخه رده‌بالای آنر مجیک ۳ است که به یک سیستم دوربین پنج‌گانه با حاشیه‌های اریب مجهز شده است. البته نکته جالب‌توجه در این مدل، نه سیستم دوربین پنج‌گانه آن، بلکه شباهت بیش‌ازاندازه قاب پشت آن به طراحی هواوی میت ۴۰ پورشه است.

با این‌حال، به نظر می‌رسد که علیرغم این شباهت‌ها، این مدل فاقد سنسورهایی خواهد بود که روی میت ۴۰ پورشه استفاده شده‌ بودند. کانال Digital Chat Station در گزارش خود گفته است که این مدل آنر مجیک ۳ مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سایز سنسور ۱/۱.۲۸ اینچ و یک دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با زدوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابر خواهد بود. مشخصات سایر دوربین‌های این گوشی هنوز مشخص نیست، اما مسلماً این دوربین‌ها به اندازه دو دوربین فوق اهمیت چندانی نخواهند داشت. حدس ما این است که این دوربین‌ها ترکیبی از لنزهای التراواید، ماکرو و عمقی باشند.

همچنین کار پردازش آنر مجیک ۳ را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برعهده خواهد داشت و شرکت IMAX نیز در ساخت حلقه دایره‌ای سیستم دوربین این هندست با آنر همکاری خواهد کرد. به نظر می‌رسد آنر مجیک ۳ شاید اولین پرچمدار آنر بعد از جدایی‌اش از هواوی خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید