معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان - تکفارس 
معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان - تکفارس 

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان

سجاد باقریان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 09:00
معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

امروزه آموختن زبان دوم امری کاملا معمول و یا حتی واجب می‌باشد، شما برای ارتباط با جامعه بین‌المللی نیاز دارید که به زبان‌های دیگر به خصوص انگلیسی مسلط باشید و بتوانید خیلی راحت با دیگر افراد صحبت کنید. به همین دلیل در این مقاله به سراغ اپلیکیشن‌های آموزش زبان رفته‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به آموختن زبان جدید بپردازید و یا دانسته‌های خودتان را گسترش دهید، لازم به ذکر است که شما قادر هستید از طریق لینک‌های موجود نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها اقدام فرمایید. اگر به آموختن زبان دوم مشغول هستید یا قصد انجام این کار را دارید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Doulingo

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

به احتمال زیاد شما اسم اپلیکیشن Doulingo را شنیده‌اید، یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان‌های مختلف که بیش از ده‌ها میلیون کاربر دارد و شما هم می‌توانید با نصب این اپلیکیشن به این جامعه عظیم بپیوندید.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا از بین ۲۸ زبان مختلف یکی را انتخاب کرده و به آموختن آن بپردازید. آموزش‌های موجود در اپلیکیشن در قالب بازی‌های کوچک و ساده می‌باشند و به همین دلیل این اپلیکیشن علاوه بر بزرگسالان، کاملا برای کودکان که تازه می‌خواهند به یادگیری زبان بپردازند نیز مناسب است. شاید تنها نکته منفی اپلیکیشن را تبلیغات آزاردهنده آن دانست که می‌توانید با خرید نسخه Doulingo plus از شر آن‌ها خلاص شوید.

  • سازنده: Duolingo
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۲۰۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


Memrise

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های معروف و محبوب برای آموختن زبان‌های مختلف، بدون شک Memrise می‌باشد که بیش از چهل میلیون کاربر فعال دارد و اساس آموزش آن به کلی با برنامه Doulingo متفاوت است. شما در این اپلیکیشن به‌طور مستقیم با افرادی که به زبان‌های دیگر صحبت می‌کنند ارتباط خواهید داشت، پس اگر از سبک آموزش اپلیکیشن‌های دیگر راضی نیستید و آن‌ها را مناسب خود نمی‌دانید، Memrise مناسب شما است.

شما برای یادگیری زبان مد‌نظر باید روزانه چند دقیقه را صرف این اپلیکیشن کنید و نیازی نیست که زمان زیادی برای آن کنار بگذارید، این اپلیکیشن قطعا تاثیرگذار خواهد بود، به شرطی که شما نیز به‌طور جدی آموز‌ش‌ها و کلیپ‌های موجود در آن را دنبال کنید.

  • سازنده: Memrise
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۲۵۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


LinguaLift

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

اپلیکیشن LinguaLift بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب است و شاید آموزش‌ها و محیط آن چندان برای مبتدی‌ها و افرادی که تازه به یادگیری زبان مدنظر خود پرداخته‌اند مناسب نباشد. LinguaLift محیطی را فراهم می‌کند که دو نفر به‌صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند و سوالات و مشکلات خودشان را برای یکدگیر مطرح کنند. همین ارتباط مستقیم مهم‌ترین و بهترین قسمت اپلیکیشن LinguaLift محسوب می‌شود.

علاوه بر آن، شما می‌توانید به منابع آموزشی فراوانی در زمینه‌‌های Grammer، vocabulary و … دسترسی داشته باشید که این منابع از مبتدی تا حرفه‌ای دسته‌بندی شده‌اند و بر اساس میزان دانش خود باید از آن‌ها استفاده کنید. اگر معلم زبان هستید، یا به صورت حرفه‌ای به آموختن زبان می‌پردازید، اپلیکیشن LinguaLift یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

  • سازنده: Nova Scotia Limited
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۳۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور

مطالب مرتبط:


Rosetta Stone

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

Rosetta Stone را باید یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه آموزش زبان دانست که میلیون‌ها کاربر فعال دارد و با استفاده از آن می‌توانید به آموختن زبان‌هایی مثل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … بپردازید. این اپلیکیشن تقریبا لیست کاملی از زبان‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که حتی فارسی نیز جزو آن‌ها است. شما با Rosetta Stone به طور کامل با زبان مقصد سر و کار خواهید داشت و غرق آن خواهید شد.

فقط کافی است زبان مدنظر خود را انتخاب کنید و به صورت آفلاین یا آنلاین به آموختن آن بپردازید. طیف وسیعی از روش‌های آموزشی مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید با هرکدام که راحت‌تر هستید و احساس می‌کنید تاثیر بیشتری برای شما دارد پیش بروید، البته برای یادگیری و تسلط کامل نیاز دارید که به تمامی آموزش‌ها توجه داشته باشید.

  • سازنده: Rosetta Stone Ltd
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۲۰۷ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


Babbel

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

اپلیکیشن Babbel یکی از بهترین‌های حوزه آموزش زبان می‌باشد که تمرکز اصلی آن بر روی ارتقا سطح مکالمه و اصطلاحات می‌باشد، پس اگر علاقه‌ دارید زود‌تر در صحبت کردن به مهارت کافی برسید، اپلیکیشن Babbel دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این اپلیکیشن ۱۴ زبان مختلف را به شما آموزش خواهد داد، اما محتویات آموزشی زبان انگلیسی در Babbel کامل‌تر از باقی زبان‌ها می‌باشد، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که بیشتر برای یادگیری انگلیسی از آن استفاده کنید.

بیش از چندین هزار دوره آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است که مجموعه‌ای کامل از درس‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند. هر کدام از دوره‌های آموزشی مربوط به یک موضوع متفاوت می‌باشد، برای مثال یک درس به شما اصطلاحات مناسب خرید خانه را آموزش می‌دهد، بدین ترتیب قادر هستید هرگونه بخشی که بیشتر به درد شما می‌خورد را ببینید و از آموخته‌های جدید خود استفاده کنید.

  • سازنده: Babbel GmbH
  • سیستم عامل: اندروید و ای او اس
  • حجم: ۸۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


Basuu

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

Basuu بهترین اپلیکیشن آموزش زبان در سال ۲۰۱۸ می‌باشد که چندین روش آموزشی مختلف را پیش روی کاربران خود قرار می‌دهد. این اپلیکیشن از ۱۴ زبان مختلف مثل انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و … پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید زبانی که قصد آموختن آن را دارید انتخاب کنید و به دوره‌های آموزشی آن بپردازید.

این اپلیکیشن افراد را به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط می‌گذارد تا بتوانند با صحبت کردن با یکدیگر سطح مهارت خودشان را در صحبت کردن نیز افزایش دهند، شما حتی می‌توانید با افراد بومی یک زبان در ارتباط باشید و با آن‌ها صحبت کنید. شما قادر هستید این اپلیکیشن فوق‌العاده را از طریق لینک‌های زیر و برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دانلود و نصب کنید.

  • سازنده: Busuu Limited
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۱۵۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


Hello English

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

Hello English اپلیکیشنی است که به طور تخصصی به آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و باید آن را بهترین اپلیکیشن برای افرادی دانست که تنها می‌خواهند به زبان انگلیسی مسلط شوند. Hello English را قادر هستید کاملا به صورت افلاین استفاده کنید و دوره‌های آموزشی آن را بگذرانید. این دوره‌ها مربوط به دستور‌ زبانی، کلمات و … می‌شوند که در اختیار کاربران قرار دارند.

در اپلیکیشن دیکشنری اختصاصی‌ای نیز وجود دارد که می‌توانید از وجود آن نیز بهره برده و خیلی سریع به معنای کلمات مختلف پی ببرید. علاوه بر تمامی این بخش‌ها، شما در قسمتی می‌توانید با مدرس‌ها در ارتباط باشید و سوالات خودتان را به‌طور مستقیم با آن‌ها درمیان بگذارید.

  • سازنده: Intap Labs Pvt Ltd
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۱۹۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور

مطالب مرتبط:


B-amooz

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

B-amooz یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی برای آموختن زبان است که با توجه به فارسی بودن متن‌های رابط کاربری آن، می‌تواند برای مبتدی‌ها انتخاب مناسبی باشد. این اپلیکیشن از زبان‌هایی مثل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و … پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید خیلی راحت زبان مد نظر خودتان را انتخاب کرده و به آموختن بپردازید.

B-amooz از بخش‌های مختلفی همچون گرامر، کلمات و … تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها دارای قسمتی برای آموزش و قسمتی برای امتحان می‌باشند. شما با امتحان می‌توانید دانسته‌ها و میزان تسلط خودتان به زبان مدنظر خودتان را سنجیده و مشکلات خودتان را ارزیابی کنید تا بعد‌ها بیشتر بر روی رفع آن‌ها تمرکز داشته باشید.

  • سازنده: B-amooz
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱۴ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Learnit

بهترین اپلکیشن‌های آموزش زبان

Learnit یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ایرانی برای آموختن زبان است که با استفاده از آن تنها می‌توانید به آموختن زبان انگلیسی بپردازید. آموزش‌های این اپلیکیشن کاملا به زبان فارسی صورت می‌گیرد و این سبک از آموزش می‌تواند برای افرادی که هیچ دانش قبلی‌ای از زبان انگلیسی ندارند و تازه به آموختن آن پرداخته‌اند بسیار مناسب باشد.

آموزش‌های این اپلیکیشن از تنوع بسیار خوبی برخوردار است، شما می‌توانید آموزش‌های متنی را استفاده کرده یا به سراغ کلیپ‌ها و فایل‌های صوتی‌ بروید، پس این موضوع کاملا به شما بستگی دارد و باید هر روشی که با آن احساس راحتی بیشتری می‌کنید را انتخاب کرده و شروع به آموختن کنید.

  • سازنده: LearnitTeam
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


سوالات متداول:

کدام یک از اپلیکیشن‌های ایرانی آموزش زبان از دوره‌های آموزشی کامل بهره می‌برند و نقطه قوت آن‌ها چیست؟

  • اپلیکیشن‌های ایرانی Learnit و B-amooz شامل دوره‌های آموزشی کامل و مفیدی هستند که قطعا برای زبان‌آموزان مفید خواهد بود. شاید بتوان بزرگ‌ترین نقطه قوت این اپلیکیشن‌ها را استفاده از زبان فارسی برای آموزش دانست، بدین ترتیب افرادی که تازه به آموختن زبان پرداخته‌اند و هیچ دانشی از زبان دیگر ندارند می‌توانند خیلی راحت‌تر به آموختن زبان مد‌نظر بپردازند.

کدام یک از اپلیکیشن‌ها به‌طور اختصاصی برای آموزش زبان انگلیسی ساخته شده‌اند؟

  • اپلیکیشن‌های Learnit و Hello English تنها دارای دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی هستند و برای افرادی که تنها قصد آموختن این زبان را دارند پیشنهاد می‌شوند.

کدام یک از اپلیکیشن‌ها از چندین زبان مختلف برای آموزش پشتیبانی می‌کند؟

  • از اپلیکیشن‌های Doulingo، Memrise، LinguaLift، Rosetta Stone، Babbel، Basuu و B-amooz می‌توانید برای آموختن چندین زبان مختلف استفاده کنید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.