جک دورسی: بیت کوین دنیا را متحد خواهد کرد تکفارس  
جک دورسی: بیت کوین دنیا را متحد خواهد کرد تکفارس  

جک دورسی: بیت کوین دنیا را متحد خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - 17:33
جک دورسی

جک دورسی، مدیرعامل توییتر و اسکوئر و یکی از طرفداران بیت کوین، روز گذشته در توییتی ادعا کرد که این رمزارز در نهایت دنیا را متحد خواهد کرد. او بلافاصله پس از ردشدن پیشنهاد اصلاحی ارسال‌شده به سنا در خصوص قانونی که به دولت آمریکا اجازه می‌دهد تا در بحث رمزارزها مداخله کند، اعلام کرد که بیت کوین اتحاد را برای کشور غیرمتحد و در نهایت دنیا به ارمغان خواهد آورد.

مطالب مرتبط:

دقیقاً مشخص نیست که منظور دورسی از کشور غیرمتحد چیست اما با توجه به توییت‌های متعدد او پس از ردشدن پیشنهاد اصلاحی، به‌نظر می‌رسد که او به ایالات متحده‌ی آمریکا اشاره دارد. این اولین باری نیست که دورسی از بیت کوین به عنوان راه حل مشکلات بزرگ یاد می‌کند. او در کنفرانس بیت کوین در ماه جولای (تیر) اعلام کرد که امیدوار است تا بیت کوین صلح جهانی را به‌وجود بیاورد. هنوز مشخص نیست که بیت کوین، رمزارزی که هر واحد آن ۴۶ هزار دلار ارزش داشته و استخراج آن خسارت‌های بسیاری را به محیط زیست وارد می‌کند، چگونه می‌تواند مشکلات اساسی دنیا را حل کند.

دورسی حمایت خود از بیت کوین را به‌صورت علنی اعلام کرده و حتی زمانی که در برابر کنگره سوگند یاد می‌کرد، ساعت بیت کوین خود را به نمایش گذاشته بود. او همچنین بخش تجاری بیت کوین با نام TBD را در اسکوئر ایجاد کرده و در سال ۲۰۱۸ نیز اعلام کرده بود که تا ۱۰ سال آینده، بیت کوین به تنها ارز جهان تبدیل خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که او کماکان به حمایت همه‌جانبه‌ی خود از بیت کوین ادامه داده و شاید در آینده به کاربران توییتر امکان خرید تبلیغات از طریق این رمزارز را نیز بدهد.

نظر شما در مورد صحبت‌های جک دورسی چیست؟ آیا بیت کوین و دیگر رمزارزها امکان حل مشکلات اساسی دنیا را دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید