ظاهر آنر مجیک ۳ را در تصویر جدید آن تماشا کنید- تکفارس  
ظاهر آنر مجیک ۳ را در تصویر جدید آن تماشا کنید- تکفارس  

ظاهر پشتی آنر مجیک ۳ را در تصویر جدید آن تماشا کنید

مهدی ملکی
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - 18:18
آنر مجیک ۳

تنها ۳ روز تا تاریخ معرفی آنر مجیک ۳ زمان باقی است. در تاریخ مذکور ما شاهد معرفی رسمی این سری و نهایتاً دریافت اطلاعات بیشتری خواهیم بود.

پیش‌تر مشخص شده بود که این دستگاه به ۵ دوربین پشتی مجهز خواهد بود اما اکنون به لطف تصاویر فاش شده جدید می‌توانیم طراحی دایره‌وار آن را نیز مشاهده کنیم. همچنین وجود نوشته «۱۰۰x» نشان از دوربین پریسکوپ و سطح بزرگنمایی دیجیتالی آن می‌دهد.

آنر مجیک ۳

در اخبار مربوط می‌توان به حضور آنر مجیک ۳ در یک تست مقاومت اشاره کرد. این محصول با حضور در این تست ساختار ضد آب و مستحکم خود را به نمایش گذاشت. طی این تست دستگاه از چندین آزمایش نفوذ آب، پرتاب روی سطح و خراش روی نمایشگر با موفقیت عبور کرد. همچنین سیستم خنک‌سازی این دستگاه فوق‌العاده کارآمد ارزیابی می‌شود.

اولین تصویر از دوربین گوشی چند روز پیش در یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای که صفحه رسمی آنر در شبکه اجتماعی ویبو (Webio) آن را منتشر کرده، استخراج شد. در این ویدیو مدیر عامل آنر با دو فرد که یکی از آن‌ها پیش‌تر خبرنگار بود، به صحبت پرداخته و ویژگی‌های قابل توجه مجیک ۳ را برایشان شرح می‌دهد.

مطالب مرتبط:

یکی از این ویژگی‌ها بی‌صدا کردن صدای زنگ در صورت خیره شدن کاربر به نمایشگر است. این ویژگی می‌تواند در سناریوهایی که حریم شخص اهمیت دارد، برای کاربران کارآمد باشد.

آنر مجیک ۳ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+ خواهد بود. نسخه پلاس اسنپدراگون ۸۸۸ کارایی موتور هوش مصنوعی را حدود ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. مجیک ۳ پایه مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است که برای ارائه اطلاعات در زمانی که نیاز است از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. طبق گفته جورج ژائو مجیک ۳ به وسیله این هوش مصنوعی جدید می‌تواند ۵ هزار سناریو متفاوت را تشخیص دهد. او همچنین باور دارد که سری آنر مجیک ۳ بهترین محصولات مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+‌ هستند.

پیش‌تر نیز اشاره شده بود که این دستگاه بیشتر از یک دوربین اصلی خواهد داشت. به این ترتیب می‌توان انتظار به کار گیری یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی، سه لنز ۶۴ مگاپیکسلی، یک حسگر ToF و یا یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را در آنر مجیک ۳ داشت.

درباره مشخصات کلی این گوشی‌ها باید بگوییم که مجیک ۳ پرو احتمالاً از یک دوربین زیر نمایشگر در داخل پنل ۱۲۲۸ پیکسلی خود استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که مجیک ۳ استاندارد مجهز به دو دوربین سلفی در داخل یک بریدگی قرصی‌شکل در بالای نمایشگر ۶.۷۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴x2772 پیکسلی خود خواهد بود.

در بخش دوربین نیز مجیک ۳ پرو از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی هیبریدی ۱۰ برابر استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن مجهز به یک سنسور بزرگ با رزولوشن بالا خواهد بود. مدل استاندارد مجیک ۳ احتمالاً دارای چهار دوربین در پشت خود خواهد بود و از دوربین پنجم که به آن اشاره کردیم، صرف نظر خواهد شد.

ژائو همچنین چندی پیش در یک مصاحبه منبع الهام رنگ‌بندی آنر مجیک ۳ را که عکاسان آن را به نام «ساعت طلایی» (Golden Hour) می‌شناسند، فاش کرد. این بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه‌ای پیش از غروب و یا طلوع خورشید رخ می‌دهد. بنابراین این حالت می‌تواند به دو مرحله تقسیم شود. شما می‌توانید اطلاعات جانبی درباره این گوشی را از طریق مطالب مرتبط همین صفحه دنبال کنید.

تا معرفی این گوشی زمان چندانی باقی نمانده است؛ به نظر شما آنر چگونه می‌تواند بدون وجود هوآوی به مسیر روشنی بازگردد که پیش‌تر شاهد آن بودیم؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و همراه ما بمانید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید