یک دستگاه مرموز گوگل در اسناد سازمان FCC رویت شد - تکفارس 
یک دستگاه مرموز گوگل در اسناد سازمان FCC رویت شد - تکفارس 

یک دستگاه مرموز گوگل در اسناد سازمان FCC رویت شد

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - 09:23
گوگل

وب‌سایت AndroidPolice گزارش داده است که گوگل اواخر امسال احتمالاً در کنار گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو یک دستگاه مرموز دیگر نیز معرفی خواهد کرد.

این دستگاه مرموز به‌تازگی در اسناد سازمان FCC با شماره مدل GJQ9T و به‌عنوان یک «دستگاه استریم بی‌سیم» رویت شده است. از آنجاییکه شماره مدل این دستگاه مشابه شماره مدل سال گذشته GZRNL است، به نظر می‌رسد که ما احتمالاً با یک دانگل کروم‌کست جدید روبه‌رو هستیم؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که مدل GZRNL، به‌عنوان یک «دستگاه تعاملی استریم مدیا» توضیح داده شده بود و نه به‌عنوان یک «دستگاه استریم بی‌سیم».

دستگاه استریم بی سیم گوگل

حالا سوال اینجاست که اگر این دستگاه یگ کروم‌کست جدید نیست پس چیست؟ وب‌سایت ۹to5Google  ادعا کرده است که این دستگاه مرموز احتمالاً یک دستگاه نست‌کم (NestCam) جدید خواهد بود. گوگل قبلاً‌ اعلام کرده بود که به‌زودی یک دستگاه نست‌دوربل (Nest Doorbell) و سه دستگاه نست‌کم جدید معرفی خواهد کرد. در ماه مارس امسال نیز یک دستگاه مشابه «دستگاه استریم بی‌سیم» در اسناد سازمان FCC رویت شده بود که علیرغم داشتم عملکردی مشابه آن، از باتری متفاوتی بهره می‌برد.

دستگاه استریم بی سیم گوگل

به‌هرحال، چیزی که تا الان مشخص است این است که دستگاه مذکور احتمالاً یک نست‌کم سیمی جدید یا یک نست‌کم نورافکن خواهد بود. البته وجود کلمه «استریم» در اسم این دستگاه نباید ما را به اشتباه بیندازد و فکر کنیم که منظور از آن ارسال و دریافت فیلم و شوهای تلویزیونی و بازی‌ است. بلکه هر ارسال ویدیویی از یک دستگاه به دستگاه دیگر می‌تواند به‌عنوان عمل «استریم» در نظر گرفته شود حتی اگر آن ویدیو به‌طور مستقیم ارسال نشود.

ما انتظار داریم که گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خود را ماه آینده معرفی کند و باید تا آن زمان منتظر بمانیم و ببینیم که این دستگاه مرموز دقیقاً چه دستگاهی خواهد بود.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید