نیسان خودروهای برقی بیشتری را در آمریکا به فروش خواهد رساند
نیسان خودروهای برقی بیشتری را در آمریکا به فروش خواهد رساند

نیسان خودروهای برقی بیشتری را در آمریکا به فروش خواهد رساند

مهدی حلوائی
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - 15:29
نیسان آریا

کمپانی نیسان قصد دارد که تا سال ۲۰۳۰ میزان فروش خودروهای برقی خود در کشور آمریکا را به ۴۰ درصد برساند. قرار است که این شرکت ژاپنی تا سال ۲۰۳۰ خودروهای برقی بیشتری را در بازارهای مهم عرضه کرده و در نهایت تا سال ۲۰۵۰ تمام محصولات خود را برقی کند. فروش بیشتر کراس‌اور برقی آریا (Ariya) و لیف (Leaf) گام اول نیسان برای رسیدن به این هدف است.

مطالب مرتبط:

نیسان آریا

آریا که در دو نسخه‌ی تمام چرخ متحرک و تک‌دیفرانسیل عرضه می‌شود، بسته به نوع پیشرانه و باتری‌ها تا ۳۰۰ مایل (۴۸۳ کیلومتر) برد خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این خودرو از ۴۰٫۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد. با اعلام شرکت نیسان، خودروهای تمام برقی بیشتری پس از خودروی آریا عرضه خواهند شد. با این وجود، هنوز اطلاعات دقیقی از این محصولات در دسترس نیست. همچنین به‌نظر می‌رسد که نیسان قصد دارد میزان فروش خودروی لیف را افزایش دهد. قیمت این هاچ‌بک برقی با کاهشی چشمگیر به ۲۰٫۰۰۰ دلار کاهش یاقته و در بخش‌هایی از آمریکا به‌صورت ماهانه ۸۹ دلار نیز به‌فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد خودروهای برقی نیسان چیست؟ آیا نسخه‌ی برقی خودروهای محبوب این شرکت نیز به بازار عرضه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید