طراحی جدید فروشگاه آنلاین اپل - تکفارس 
طراحی جدید فروشگاه آنلاین اپل - تکفارس 

طراحی جدید فروشگاه آنلاین اپل

حامد شهرزاد
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - 11:18
اپل

فروشگاه آنلاین اپل در روز سه شنبه به مدت یک ساعت به طرز مرموزی از کار افتاده بود، اما با ظاهر جدید و یک برگه اختصاصی در زمینه ناوبری سطح بالای اپل، در اختیار خریداران محصولات اپل قرار گرفته است.

در بالای فروشگاه، تصاویر و پیوند‌هایی به بسیاری از محصولات تولیدی اپل (مانند مک، آیفون، ایرپادز و غیره) وجود دارد. برخی از این پیوند‌ها شما را به صفحات اختصاصی فروشگاه جدید برای محصولات می‌برند، که به شما نشان می‌دهد چه مدل‌هایی در دسترس هستند و به منابعی مانند راهنمای خرید، لوازم جانبی و پشتیبانی اشاره می‌کنند. در صفحه اصلی فروشگاه، بخش‌هایی برای موارد جدید، پیوند‌هایی به صفحات پشتیبانی و موارد دیگر وجود دارد.

طراحی جدید مملو از ویژگی‌های جدید است و ظاهر کلی این وب سایت تا حدودی یادآور برنامه فروشگاه اپل برای آی او اس است. برای اولین بار که وارد این فروشگاه می‌شوید، به نظر می‌رسد که اپ استور موبایل اپل است، با پیمایش افقی نرم بین صفحات مختلف تلفن، چیزی که در نسخه مخصوص رایانه‌های رومیزی وجود ندارد. در آنجا، سایت پیکان‌هایی را نشان می‌دهد که ممکن است لازم باشد روی آن‌ها ضربه بزنید.

اپل

مطالب مرتبط:

اپل

تا آنجا که می‌توانیم بگوییم، هیچ محصول جدیدی از طرف اپل برای خرید وجود ندارد و به نظر می‌رسد این به روز‌رسانی یک طراحی جدید برای فروشگاه آنلاین اپل است و به نظر نمی‌رسد که صفحات مربوط به خرید یک محصول نسبت به قبل متفاوت باشد.

تغییر در فروشگاه آنلاین اپل پیش از آنچه انتظار می‌رود که یک عرضه باشکوه محصولات جدید اپل باشد، رخ می‌دهد. شایعات حاکی از آن است که این شرکت بر روی آیفون ۱۳، ایرپادز جدید و مک بوک پرو جدید کار می‌کند که همه آن‌ها به زودی راه‌اندازی می‌شوند. اپل هر محصولی را که معرفی کند، در حال حاضر یک فروشگاه جدید وجود دارد که می‌تواند آن‌ها را به نمایش بگذارد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.