عنوان «Draguen» معرفی شد! - تکفارس 
عنوان «Draguen» معرفی شد! - تکفارس 

عنوان «Draguen» معرفی شد!

jabersaber
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - 00:21
عنوان «Draguen» معرفی شد! - تکفارس 

ساعاتی پیش عنوان جدید «Draguen» به همراه تصاویر و تریلری معرفی شد. با معرفی این بازی ترسناک در خدمت شما عزیزان هستیم.

استودیو سازنده بازی «Red Thread Games» عنوان جدیدی را معرفی کرد. این عنوان یک بازی اول شخص و در ژانر ترسناک (survival horror) هستش.

در مورد داستان بازی باید گفت که این گیم پلی داستان در سواحل غربی نروژ و در یک دهکده در سال ۱۹۲۰ میلادی اتفاق جریان دارد. عنوان «Draguen» از افسانه ها و اساطیر«نورس و اسکاندیناوی» الهام گرفته است.  «Red Thread Games» داستان بازی را اینگونه تشریح کرده: 
((( در این بازی سوالاتی وجود دارند که همواره از جوابهایشان بیشتر است! شما بایستی تمام سرنخ ها و اطلاعاتی مخفی که در این بازی وجود دارند را کشف کنید و بفهمید که در این دهکده چه خبر است تا زنده بمانید! این بازی از یکی اساطیر به نام نورس بازسازی شده است. نورسدر لغت به معنای روح است.  اما برخلاف نورس، دراگ«Draug» شخصی است قوی و با توانایی بدنی بسیار بالا. دراگ وظیفه محافظت و نگهداری از گنحج های زیرخاکی را برعهده دارد و به هرقیمتی که شده از آنها محافظت میکند!)))

news_red_thread_s_draugen_teaser_trailer-15159

در این بازی ترسناک و تاریک، بازیکن در نقش یک عکاس آمریکایی ظاهر میشه که تمام معماها و سرنخ ها داستان را کشف خواهد کرد.  در آخر نیز لازم به ذکر هستش که این بازی برای پلتفرم های PC, PS4, XBOXONE و در سال ۲۰۱۵ ! میلادی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید