ریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کرد - تکفارس 
ریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کرد - تکفارس 

ریلمی از اکوسیستم شارژ مگ دارت رونمایی کرد

افشین نوری
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 12:29
ریلمی مگ دارت

ریلمی از اکوسیستم شارژ جدید خود به نام مگ دارت (MagDart) رونمایی کرد. این اکوسیستم، برای شارژ گوشی‌های هوشمند ارائه شده و دارای قابلیت‌های دیگری نیز است. شما احتمالاً درباره گوشی مفهومی ریلمی فلش شنیده‌اید. ریلمی از این گوشی برای نمایش اکوسیستم جدید شارژ خود استفاده کرده است.

اولین هندستی که با استفاده از سیستم مگ دارت شارژ خواهد شد گوشی ریلمی GT است. ریلمی یک کیس جدید برای این گوشی عرضه خواهد کرد که قابلیت شارژ بی‌سیم را به آن اضافه خواهد کرد.

ریلمی مگ دارت

این کیس مغناطیسی دارای طراحی اسپورت خواهد بود که ماژول مگ دارت را در داخل خود جای داده است. نکته جالب در مورد این کیس آن است که یک پورت USB-C نیز روی آن وجود دارد که به شما اجازه شارژ گوشی با یک کابل را نیز شارژ خواهد داد.

مطالب مرتبط:

این سیستم شارژ همچنین قادر خواهد بود گوشی شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. درواقع می‌توان گقت که سیستم شارژ ۵۰ واتی مگ دارت سریع‌ترین آداپتور مغناطیسی بی‌سیم دنیا محسوب می‌شود و خواهد توانست یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در کمتر از یک ساعت شارژ کند.

همچنین فن داخلی این شارژر کمک خواهد تا هم خود آداپتور و هم گوشی شما هنگام شارژ خنک بماند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که شما احتمالاً به‌خاطر ابعاد بزرگ این شارژر نتوانید آن را با خودتان به هر جایی ببرید.

ریلمی مگ دارت

به همین‌خاطر ریلمی یک شارژر کوچکتر ۱۵ واتی مگ دارت نیز معرفی کرده است که ابعاد پد آن فقط ۳.۹ میلیمتر است که نازکتر از آداپتور مگ سیف اپل است. ریلمی برای ساخت چنین شارژری مجبور شده تغییراتی در طراحی آن ایجاد کند که در تصاویر مشاهده می‌کنید.

ریلمی مگ دارت

این آداپتور هرچند ۱۵ وات ظرفیت دارد، اما می‌تواند یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌امپرساعتی را در عرض ۹۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند که اگر بخواهیم مقایسه کنیم، سیستم شارژ اپل می‌تواند باتری ۳۶۸۷ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۱۲ پرو را در عرض ۳ ساعت شارژ کند که زمان بسیار زیادی است.

ریلمی مگ دارت

ریلمی یک شارژر مگ دارت بی‌سیم دیگر نیز معرفی کرده که دارای یک پایه استند است و درواقع به‌عنوان یک پاوربانک از گوشی شما پشتیبانی خواهد کرد و قابل‌جداشدن از پایه استند خواهد بود. ریلمی توجه ویژه‌ای به طراحی این شارژر کرده و آ ن را با بدنه آلومینیومی و چرمی ساخته است.

ریلمی مگ دارت

ریلمی محصولات دیگری نیز برای اکوسیستم مگ دارت خود معرفی کرده است که یکی از آن‌ها مگ دارت بیوتی لایت (MagDart Beauty Light) است. این دستگاه درواقع یک کیس با حلقه چرخشی سبک است که فاقد باتری بوده و با استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس باتری گوشی شما را شارژ خواهد کرد.

وسیله جانبی دیگر، کیف مگ دارت (MagDart Wallet) است که این هم دارای پوشش آلومینیومی و چرم است و می‌توان سه کارت اعتباری را در خود جای دهد. این دستگاه همچنین دارای یک کیک‌استند داخلی است که می‌تواند گوشی شما را در حین تماشای فیلم یا برقراری تماس ویدیویی به‌طور ایستاده نگه دارد.

هنوز مشخص نیست که لوازم جانبی مگ دارت ریلمی چه زمانی و به چه قیمتی عرضه خواهند شد، اما احتمالاً ریلمی در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره نحوه عرضه آن‌ها منتشر خواهد کرد که به‌محض اطلاع، شما را از آن باخبر خواهیم کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید