اطلاعات و تریلری جدید از The Wolf Among Us - تکفارس 
اطلاعات و تریلری جدید از The Wolf Among Us - تکفارس 

اطلاعات و تریلری جدید از The Wolf Among Us

jabersaber
۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - 20:56
اطلاعات و تریلری جدید از The Wolf Among Us - تکفارس 

ساعاتی پیش خبرهایی از اپیزود سوم عنوان «The Wolf Among Us» به همراه تریلری جدید در فضای مجازی منتشر شد. برای پی بردن به جزئیات خبر و دیدن تریلر با ما همراه باشید.

استدیو سازنده بازی «Telltale Games» در خبری اعلام کرده که اپیزود سوم عنوان «The Wolf Among Us» به زودی و طی چند روز آینده منتشر خواهد شد. «The Wolf Among Us» عنوانی بود که اولین اپیزود آن در ۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۳ منتشر شد. «Telltale Games» نیز همان سازنده بازی معروف  «The walking dead» است. با توجه به موفقیت هایی که عنوان walking dead به دست آورد سازندگان بازی علاوه براینکه به فکر ساخت قسمت دوم این بازی بودن همزمان بازی The Wolf Among Us را نیز روانه بازار کردند.

news_the_wolf_among_us_continues-15160

و اما داستان بازی در مورد یکی از کمیک های دنیای فانتزی و جذاب fables است که شخصیت های آن بسیار زیاد هستند و پتانسیل فوق العاده ای را برای داستان سرایی دارند که خوشبختانه telltale از این قابلیت به خوبی هرچه تمام تر استفاده کرده.این شخصیت ها که شامل افرادی مانند:هیزم شکن،دیو و دلبر،سفید برفی،گرگ داستان شنل قرمزی(شخصیت اصلی)و….میشوند از دنیای افسانه ها یعنی سرزمین homeland فرار کرده اند و سعی میکنند کنار انسان ها با صلح و ارامش زندگی کنند که البته کار راحتی هم نیست!اکنون آن ها به شکل انسان های عادی درامده اند و سعی میکنند شخصیت اصلی شان را زیر ظاهر انسانی شان پنهان کنند اما در همین جاست که به مشکل برمیخورند!هریک از آن ها دارای قدرت ویژه ای در هنگام خشونت هستند که در این صورت از شکل انسانی درامده و به شکل افسانه ای خود درمی آیند…

و در پایان نیز شایان ذکر هست که این عنوان همانند اپیزود های پیشین برای پلتفرم های PC, X360, PS3 منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید