تیزر معرفی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل منتشر شد - تکفارس  
تیزر معرفی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل منتشر شد - تکفارس  

تیزر معرفی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل منتشر شد [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 00:03
گوگل پیکسل ۶

گوگل ساعاتی پیش سرانجام پس از مدت‌ها گمانه‌زنی کاربران و طرفداران، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را معرفی کرد. پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هر دو به پردازنده تنسور (Tensor) این شرکت مجهزند. تنسور تراشه‌ای شخصی‌سازی شده است به این معنا که اگر حتی مراحل ساخت آن توسط شرکت‌های شخص ثالث انجام شود، باز هم توسط خود گوگل طراحی شده است.

ظاهراً گوگل این بار ویژگی‌های ضبط و فیلم‌برداری را نیز در محصولات خود به شدت ارتقا داده است. گزارش‌های اولیه اشاره کرده بودند که پیکسل ۶ احتمالاً قادر به ضبط و ارائه ویدیوهایی حتی با کیفیت‌تر از خروجی آیفون ۱۲ پرو مکس است.

نمایشگر هر دو گوشی یاد شده نیز نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته‌اند. پیکسل ۶ به یک نمایشگر تخت با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و پیکسل ۶ پرو به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند بود. همچنین تنها روزنه دوربین سلفی این دستگاه‌ها در قسمت بالای نمایشگر قرار خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

اطلاعات مذکور تمام چیزی هستند که ما به صورت رسمی درباره این سری جدید گوگل از آن‌ها اطلاع داریم. با این حال اگر خواهان اطلاع از جزئیات کامل همین اطلاعات اندکی هستید، می‌توانید از طریق لینک بالا اقدام کنید. با این حال پیشنهاد می‌شود که تیزر تبلیغاتی معرفی گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو که گوگل رسماً آن را منتشر کرده است، از دست ندهید. این تیزر در ادامه هم به صورت پخش آنلاین و هم برای دانلود در دسترس است.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

همچنین تصاویر زیر نیز سه رنگ‌بندی اصلی این دستگاه را نمایش می‌دهند. نظر شما درباره آن‌ها چیست؟ آیا گوگل پس از سال‌ها توسعه محبوب‌ترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند جهان، می‌تواند با آیفون شرکت اپل، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان رقابت کند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.