معرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندروید - تکفارس 
معرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندروید - تکفارس 

معرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندروید

سجاد باقریان
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - 09:00
بهترین موزیک پلیرهای ۲۰۲۱ اندروید

خیلی از افراد در طول شبانه روز ساعت‌ها به گوش دادن موسیقی می‌پردازند و یک موزیک پلیر قدرتمند و مناسب می‌تواند به بهبود تجربه‌ آن‌ها کمک کند. در این مطلب به سراغ بهترین موزیک‌پلیر‌های اندروید رفته‌ایم و قصد داریم آن‌ها را خدمت شما معرفی کنیم، هم‌چنین شما قادر هستید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. اگر از عاشقان موسیقی هستید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌

AIMP

بهترین موزیک پلیر اندروید

AIMP یکی از سبک‌ترین و در عین حال قدرتمند‌ترین موزیک‌‌پلیر‌های اندروید می‌باشد که با توجه به رابط کاربری ساده و روانش، استفاده از آن بسیار راحت و بدون دردسر بوده و شما قادر هستید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با محیط آن آشنا شوید.

شما قادر هستید فایل‌های مختلفی همچون mp3،  mp4 یا Flac را با استفاده از این اپلیکیشن پخش کنید، هم‌چنین امکانات مختلفی در AIMP وجود دارد که آن را از موزیک پلیر‌های اصلی گوشی‌ها برتر می‌سازد، پس اگر به دنبال یک موزیک‌پلیر با قابلیت‌های کامل و رایگان می‌گردید، AIMP مناسب شما است.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Artem Izmaylov‏
  • حجم: ۶٫۴ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌‌‌‌‌

BlackPlayer EX

بهترین موزیک پلیر اندروید

BlackPlayer EX یکی دیگر از قدرتمند‌ترین موزیک‌پلیر‌هایی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و در صورت تمایل، نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید تا از شر تبلیغات خلاص شوید و به بعضی از امکانات دیگر این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

این موزیک‌پلیر تقریبا تمامی فورمت‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند و شما قادر هستید با آن به هر موسیقی‌ای که فکرش را می‌کنید گوش کنید. از بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تغییر تم، اکولایزر، ویجت و … اشاره کرد که حتی در نسخه رایگان هم این موارد در اختیار شما قرار دارند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • قیمت: رایگان، نسخه کامل آن ۳٫۹ دلار می‌باشد
  • سازنده: FifthSource‏
  • حجم: ۱۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط:


‌‌‌‌‌‌‌

DoubleTwist Music Player

بهترین موزیک پلیر اندروید

در مجموع می‌توان DoubleTwist Music Player را یک اپلیکیشن مناسب برای پخش موسیقی دانست، شاید نمونه‌های بهتری در این زمینه پیدا شود، اما با توجه به امکانات قابل‌قبول این اپلیکیشن می‌توان آن را به کاربران عادی دنیای موسیقی پیشنهاد کرد.

در نسخه رایگان عملا امکانات خاصی وجود ندارد و شما با خرید نسخه پرمیوم می‌توانید به تمامی ویژگی‌های این موزیک‌پلیر دسترسی داشته باشید. عوض کردن تم‌، ویجت‌ها و دیگر ویژگی‌ها که بیشتر به تنظیم کیفیت صدا مربوط می‌شوند با خرید نسخه پرمیوم در اختیار شما قرار خواهند گرفت، البته نسخه رایگان آن به شما این امکان را می‌دهد تا به رادیو متصل شوید که شاید این ویژگی برای بعضی از کاربران کاربردی باشد.

  • قیمت: رایگان، نسخه کامل آن ۵٫۹ دلار می‌باشد
  • سازنده: doubleTwist
  • حجم: ۲۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌

MediaMonkey

بهترین موزیک پلیر اندروید

MediaMonkey یکی از پرامکانات‌ترین موزیک‌پلیر‌های اندروید می‌باشد که هر چیزی که فکرش را می‌کنید در اختیار شما قرار خواهد داد و می‌توان گفت با استفاده از آن دیگر از موزیک‌پلیر‌های اصلی گوشی خودتان زده خواهید شد.

البته با توجه به امکانات فوق‌العاده متنوع این اپلیکیشن، رابط کاربری آن اندکی پیچیده طراحی شده است و شاید در استفاده از آن دچار مشکل شوید، اما با مرور زمان حتما با تمامی بخش‌های آن آشنا خواهید شد و این مشکل نیز برای شما رفع خواهد شد. اگر به دنبال یک موزیک‌پلیر با امکانات کامل هستید، MediaMonkey یکی از گزینه‌های شما خواهد بود.

  • قیمت: رایگان، نسخه کامل آن ۲٫۴۹ دلار می‌باشد
  • سازنده: Ventis Media, Inc
  • حجم: ۵۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌‌

Musicolet

بهترین موزیک پلیر اندروید

یکی از سبک‌ترین اپلیکیشن‌ها برای پخش موسیقی، بدون شک Musicolet می‌باشد که با توجه به حجم کم و سرعت بی‌نظیرش، امکانات قابل‌قبولی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد، این برنامه از یک رابط کاربری به اصطلاح دوستانه بهره می‌برد و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد.

از امکانات این موزیک‌پلیر می‌توان به ویجت‌های متنوع و کاربردی، کنترل اعلانات، اکولایزر و … اشاره کرد که تقریبا در هر موزیک‌پلیری می‌توان این موارد را پیدا کرد، اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بزرگ‌ترین نقطه قوت این موزیک‌پلیر حجم کم، سبک بودن و سرعت بالای آن می‌باشد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Krosbits‏
  • حجم: ۴ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌‌‌

Neutron Player

بهترین موزیک پلیر اندروید

Neutron Player یکی از موزیک‌پلیر‌هایی است که کاربران کمتر آن را می‌شناسند و شاید با توجه به ویژگی‌های آن، Neutron Player به محبوبیتی که پیش‌بینی می‌شد دست پیدا نکرد، با این حال نمی‌توان منکر قدرت این موزیک‌پلیر شد و استفاده از آن قطعا برای عاشقان موسیقی لذت‌بخش خواهد بود.

طبق گفته سازندگان، این موزیک پلیر به بهبود کیفیت موسیقی کمک خواهد کرد، هم‌چنین امکاناتی وجود دارند که به شما کمک می‌کند به کیفیت مد نظر خود برسید. امکانات معمولی مانند ویجت‌ها و اکولایزر نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. رابط کاربری این اپلیکیشن جزو بهترین‌های این لیست محسوب نمی‌شود و قیمت آن اندکی زیاد است، اما در زمینه‌های دیگر این اپلیکیشن جزو بهترین‌ها است.

  • قیمت: رایگان، نسخه کامل آن ۷٫۹ دلار می‌باشد
  • سازنده: Neutron Code Limited‏
  • حجم: ۲۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌

Oto Music

بهترین موزیک پلیر اندروید

Oto Music هر خواسته‌ای که از یک موزیک‌پلیر می‌خواهید را برآورده خواهد کرد، استفاده آسان، امکانات کامل و رایگان بودن. این موزیک‌پلیر دارای یک رابط کاربری زیبا است که استفاده از آن بسیار ساده بوده و هیچ دردسری ندارد، هم‌چنین با نصب این اپلیکیشن ۵ ویجت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

موسیقی‌های خود را با این اپلیکیشن می‌توانید ویرایش کنید، حتی متن موزیک‌ها قابلیت ویرایش دارند. همان‌طور که گفتیم این اپلیکیشن کاملا رایگان است، اما شما به صورت داوطلبانه می‌توانید بین ۱ تا ۱۴ دلار برای حمایت از سازنده بپردازید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Piyush M
  • حجم: ۵٫۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط:


‌‌‌‌‌

Phonograph

بهترین موزیک پلیر اندروید

Phonograph یک موزیک پلیر سبک می‌باشد که از امکانات نسبتا مناسبی بهره می‌برد، رابط کاربری آن نیز از طراحی خوبی برخوردار بوده و استفاده از آن دردسر خاصی ندارد، شما قادر به شخصی‌سازی محیط این اپلیکیشن هم هستید، اما اپلیکیشن در این زمینه محدودیت‌های زیادی دارد و شما نمی‌توانید ظاهر آن را متحول کنید.

این موزیک پلیر تقریبا تمامی فرمت‌های موردنیاز را پشتیبانی کرده و ویجت‌هایی برای دسترسی آسان‌تر به موسیقی‌ها دارد که برای استفاده از آن‌ها نیاز به خرید نسخه پرمیوم خواهید داشت. اگر به دنبال یک موزیک پلیر سبک و ساده هستید، Phonograph می‌تواند برای شما مناسب باشد.

  • قیمت: رایگان، نسخه کامل آن ۳٫۴۹ دلار می‌باشد
  • سازنده: Karim Abou Zeid‏
  • حجم: ۵٫۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌‌

PlayerPro Music Player

بهترین موزیک پلیر اندروید

PlayerPro Music Player بیشتر برای افرادی که فقط به امکانات اهمیت می‌دهند مناسب است، زیرا این اپلیکیشن از لحاظ زیبایی رابط کاربری چنگی به دل نمی‌زند و جلوه‌ای تاریخ مصرف گذشته دارد، با این حال ویژگی‌های متعدد این اپلیکیشن باعث می‌شود که آن را جزو کامل‌ترین موزیک‌پلیر‌ها بدانیم.

این اپلیکیشن از فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید هر موسیقی‌ای را با هر کیفیتی در آن پخش کنید، ویجت‌های کاربردی‌ای نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید نسخه دمو این موزیک پلیر را برای چندین روز تست کرده و در صورت تمایل نسخه کامل آن را خریداری کنید.

  • قیمت: رایگان، نسخه کامل آن ۴٫۹ دلار می‌باشد
  • سازنده: BlastOn SA‏
  • حجم: ۱۹ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌‌

Plexamp

بهترین موزیک پلیر اندروید

اگر می‌خواهید برای موزیک پلیر هزینه کنید، Plexamp یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است، این اپلیکیشن امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما برای استفاده از آن نیز باید ماهانه ۴٫۹ دلار یا سالانه ۳۹٫۹ دلار بپردازید.

این اپلیکیشن تقریبا تمامی امکانات یک موزیک پلیر کامل و فوق‌العاده را دارد و برای افرادی ساخته شده است که روزانه ساعت‌ها به گوش دادن موسیقی می‌پردازند، اگر هزینه بالای آن برای شما مشکلی نیست، Plexamp را حتما بر روی گوشی خود نصب کنید.

  • قیمت: ماهیانه ۴٫۹ دلار یا سالیانه ۳۹٫۹ دلار
  • سازنده: Plex Labs
  • حجم: ۲۱ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌‌‌‌‌

سولات رایج:

آیا موزیک‌پلیر‌های متفرقه امکانات بیشتری نسبت به موزیک‌پلیر‌ اصلی اندروید در اختیار شما قرار خواهد داد؟

  • موزیک‌پلیر‌ نسخه‌های جدید اندروید تقریبا تمامی امکانات موردنیاز را در اختیار کاربر قرار خواهند داد، اما استفاده از موزیک‌پلیر‌های متفرقه برای کاربران گوشی‌های قدیمی اندروید پیشنهاد می‌شود، هم‌چنین بعضی از اپلیکیشن‌ها امکاناتی دارند که در موزیک‌پلیر اصلی اندروید پیدا نخواهد شد.

کدام یک از موزیک‌پلیر‌ها به صورت رایگان در دسترس می‌باشند؟

  • اپلیکیشن‌های AIMP، Musicolet و Oto Music به صورت کاملا رایگان قابل استفاده هستند.

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید