بازگشت اِسپاتیفای (Spotify)! - تکفارس 
بازگشت اِسپاتیفای (Spotify)! - تکفارس 

بازگشت اِسپاتیفای (Spotify)!

sepehr.shahi
۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - 18:40
بازگشت اِسپاتیفای (Spotify)! - تکفارس 

در قلب استکهلم، گروهی از مهندسان به سختی و البته مخفیانه مشغول کار بوده اند.

آنها سرگرم نوسازی یکی از بزرگترین نام ها در تاریخ موزیک بوده اند.( نخیر منظور Icona Pop یا حتی ABBA نیست!) در بیریِر یارلشگاتان (Birger Jarlsgatan)، خیابانی در پایتخت سوئد، خانه ی Spotify قرار دارد که چندی پیش پادشاه شکست ناپذیر “به اشتراک گزاری موسیقی” بود و امروز فقط یکی دیگر از بزرگان این بازار در حال انفجار است که از همه طرف بوسیله ی امثال گوگل و بیتس محاصره شده.

در طول سال هایی که این کمپانی مشغول کار کردن روی ویژگی های جدید و گسترش نفوذ بین المللی خود بوده، این طراحی با رکود مواجه شده است. دسکتاپ این برنامه که مشابه iTunes طراحی شده بود فقط قدیمی به نظر نمی رسید، بلکه بسیار سنگین بود و خیلی از ویژگی هایش منسوخ شده بودند. اَپلیکیشن های موبایل این کمپانی و پخش کننده آنلاین آن بدرد بخور بودند ولی زرق و برق و پایداری که اکثریت مشتریان خواهان آن هستند را نداشتند.

بخاطر این است که در چندین ماه گذشته تیمی تحت نظارت میشِل کادیر (کارگردان پیشرفت محصولات) و آندریاس هولمِستورم (طراح ارشد ارتباطات) زحمتی فراوان کشیده اند تا Spotify را به دهه ی ۲۰۱۰ وارد کنند. که یعنی جلوه ای زیبا و سرزنده تر با گوشه های گرد شده و تصاویر بزرگتر. این کمپانی همچنین با بهسازی رابط کاربری خود، توماس اسکاگزبرگ (Tomas Skogsberg) را مفتخر خواهد ساخت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.