ایلان ماسک: از شکایت اپیک گیمز علیه اپل حمایت می‌کنم - تکفارس 
ایلان ماسک: از شکایت اپیک گیمز علیه اپل حمایت می‌کنم - تکفارس 

ایلان ماسک: از شکایت اپیک گیمز علیه اپل حمایت می‌کنم

افشین نوری
۹ مرداد ۱۴۰۰ - 10:28
ایلان ماسک

ایلان ماسک دیروز در حساب توییتری خود سروصدای زیادی به پا کرده بود. مدیرعامل تسلا، بعد از آنکه چند روز پیش انکار کرده بود که هرگز درباره تیم کوک، مدیرعامل اپل، صحبتی نکرده است، حالا در توییت خود گفته که که از شکایت اپیک گیمز علیه اپل حمایت می‌کند و انتقاد جدی به سیاست‌های فروشگاه اپل استور در رابطه با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها دارد. ماسک در توییت خود نوشته است: «ما باید حق کمیسیون‌های اپل در اپ استور را به‌عنوان مالیات جهانی بر روی اینترنت به حساب آوریم.»

استودیوی اپیک گیمز در حال حاضر درگیر یک نزاع حقوقی با اپل بر سر قوانین اپ استور است و معتقد است که حق کمیسیون ۳۰ درصدی اپل که از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها در اپ استور دریافت می‌کند، منصفانه نبوده و غیررقابتی است.

مطالب مرتبط:

بعد از توییت ایلان ماسک که هم‌اکنون دارای بیش از ۵۸.۷ میلیون فالوور است، تیم سوینری، مدیرعامل اپیک گیمز، بهترین بهره‌برداری را از این توییت کرد و درست ۲۵ دقیقه بعد از توییت ماسک توییتی با این جملات پست کرد که: «در آینده همه محصولات فیزیکی دارای یک حضور دیجیتالی خواهند بود و اپل از تجارت جهانی مالیات خواهد گرفت. اپل باید این سیاست را متوقف کند.»

اپل هنوز پاسخی به این توییت سوینری و همچنین اظهارات ایلان ماسک نداده است. اپیک گیمز ماه‌هاست که درگیر شکایت خود علیه اپل است و در این مدت سعی کرده تا همه شواهد مرتبط با ادعاهای خود را ارائه کند. این شرکت همچنین یک شکایت آنتی‌تراست علیه سیاست‌های گوگل در پلی استور ثبت کرده که روند آن به‌کندی در جریان است. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که دعوای این غول‌های تکنولوژی سرانجام به کجا ختم می‌شود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.