تیزری از خودروی تمام برقی مرسدس EQE منتشر شد - تکفارس 
تیزری از خودروی تمام برقی مرسدس EQE منتشر شد - تکفارس 

تیزری از خودروی تمام برقی مرسدس EQE منتشر شد

مهدی حلوائی
۸ مرداد ۱۴۰۰ - 15:15
مرسدس بنز EQE

لیست خودروهای تمام برقی مرسدس در سال جاری شامل محصولات متنوعی بوده و به‌نظر می‌رسد که این شرکت آلمانی خودروهای بیشتری را به این لیست اضافه خواهد کرد. مرسدس بنز در جریان نمایشگاه خودروی مونیخ ۲۰۲۱ در ماه سپتامبر، که جایگزین نمایشگاه فرانکفورت خواهد شد، از خودروی EQE رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

خودروی برقی EQE، سدان جدید مرسدس بوده و همچنین یکی از چهار خودروی تمام برقی این شرکت است که در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته می‌شوند. علاوه بر این خودرو، مرسدس از خودروی برقی سری AMG و کانسپت خودروی مرسدس-میباخ نیز رونمایی خواهد کرد. مرسدس بنز هنوز نام این مدل‌ها را مشخص نکرده است اما انتظار می‌رود که این دو خودرو همان AMG EQS و میباخ EQS باشند که در اوایل ماه جاری به آن‌ها اشاره شده بود. این شرکت همچنین خودروی EQB را در نمایشگاه مونیخ به نمایش خواهد گذاشت.

مرسدس EQE

انتظار می‌رود که طراحی بخش داخلی و خارجی EQE مشابه به EQS باشد و تصاویر منتشرشده نیز این احتمال را تایید کرده‌اند. این تصاویر، صفحه نمایش خودرو و پنل شیشه‌ای بالای آن را به نمایش گذاشته‌اند. متاسفانه قسمت خارجی خودرو در این تصاویر به‌طور کامل نشان داده نشده و تنها چراغ‌های عقبی آن قابل مشاهده است. هر دو خودروی EQE و EQS از پلتفرم مشابهی استفاده کرده‌اند و از این رو، طراحی آن‌ها نیز تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. انتظار می‌رود مرسدس بنز تیزرهای بیشتری از این خودرو را تا قبل از برگزاری نمایشگاه خودروی مونیخ منتشر کند.

نظرات خود در مورد خودروی مرسدس EQE را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.