هواوی از ساعت هوشمند واچ GT 2 پرو ECG و مچ‌بند بند ۶ پرو رونمایی کرد - تکفارس 
هواوی از ساعت هوشمند واچ GT 2 پرو ECG و مچ‌بند بند ۶ پرو رونمایی کرد - تکفارس 

هواوی از ساعت هوشمند واچ GT 2 پرو ECG و مچ‌بند بند ۶ پرو رونمایی کرد

افشین نوری
۸ مرداد ۱۴۰۰ - 10:15
هواوی واچ GT 2 پرو ECG

هواوی دیروز در کنار سری P50 از دو پوشیدنی جدید به نام‌های واچ GT 2 پرو ECG و بند ۶ پرو نیز رونمایی کرد. هر دوی این‌ پوشیدنی‌ها درواقع نسخه‌های ارتقایافته مدل‌های قبلی خودشان هستند؛ بطوریکه واچ GT 2 پرو ECG  قابلیت جدید الکتروکاردیوگرام و بند ۶ پرو قابلیت جدید سنجش درجه حرارت بدن را ارائه می‌کنند.

مطالب مرتبط:

واچ GT 2 پرو ECG از نظر ابعاد و مشخصات شبیه به ساعت واچ GT 2 پرو بوده و دارای یک صفحه‌نمایش ۱.۳۹ اینچی امولد (AMOLED) با شیشه محافظ کریستالی Sapphite و فریم تیتانیومی است. این ساعت دارای قابلیت‌های مختلفی مانند اندازه‌گیری ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و پایش خواب و استرس است و سیستم عامل هواوی لایت او‌اس (Huawei Lite OS) را روی خود اجرا می‌کند. واچ GT 2 پرو ECG  همچنین دارای بیش از ۱۰۰ مود کاری مختلف است و فقط در یک رنگ مشکی از تاریخ ۱۲ آگوست به قیمت ۳۰۸۸ یوان (۴۷۸ دلار) به فروش خواهد رفت.

هواوی واچ GT 2 پرو ECG

اما بند ۶ پرو مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی امولد است و و از همان قابلیت‌های واچ GT 2 پرو ECG شامل سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون و پایش خواب و استرس بهره می‌برد و در کنار آن‌ها امکان پایش درجه حرارت بدن و همچنین ۹۶ مود کاری مختلف را نیز ارائه می‌کند. باتری این مچ بند می‌تواند برای استفاده‌های معمولی تا دو هفته شارژدهی داشته باشد.

بند ۶ پرو از تاریخ ۲۰ آگوست به قیمت ۴۴۹ یوان چین (۷۰ دلار) عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.