گوشی پوکو X3 GT با پوشش گوریلا گلس ویکتوس معرفی شد - تکفارس 
گوشی پوکو X3 GT با پوشش گوریلا گلس ویکتوس معرفی شد - تکفارس 

گوشی پوکو X3 GT با پوشش گوریلا گلس ویکتوس معرفی شد

افشین نوری
۷ مرداد ۱۴۰۰ - 09:36
پوکو X3 GT

پوکو هفته گذشته یک گوشی جدید به نام F3 GT معرفی کرد. حالا این شرکت از یک مدل دیگر GT به نام پوکو X3 GT رونمایی کرده است. این هندست در واقع نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۰ پرو محسوب می‌شود که به‌جای برچسب ردمی از نام پوکو در کنار اسم خود استفاده کرده است.

مطالب مرتبط:

پوکو X3 GT مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است که توسط پوشش گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده و یک سوراخ هول پانچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار آن از یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز استفاده شده است.

پوکو X3 GT

کار پردازش پوکو X3 GT را تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۶۷ وات تامین می‌کند. در بخش نرم‌افزار هم شاهد اجرای اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری MIUI 12.5 هستیم. سایر مشخصات پوکو X3 GT شامل یک حسگر اثر انگشت کناری، اسپیکرهای استریو و IR بلستر می‌شوند.

پوکو X3 GT به قیمت ۲۹۹ دلار برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۳۲۹ دلار برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رفت و در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا قابل دسترس خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.