مچ بند ۳۶۰ درجه‌ای شیائومی می بند ایکس در راه است - تکفارس 
مچ بند ۳۶۰ درجه‌ای شیائومی می بند ایکس در راه است - تکفارس 

مچ بند ۳۶۰ درجه‌ای شیائومی می بند ایکس در راه است

افشین نوری
۷ مرداد ۱۴۰۰ - 09:06
می بند ایکس

مچ بندهای برند می (Mi) شیائومی جزو ارزان‌ترین و موفق‌ترین مچ بندهای موجود در بازار هستند. با این‌حال، شیائومی ظاهراً قصد دارد یک مچ بند رده‌بالا  به نام می بند ایکس (Mi Band X) نیز مغرفی کند. حالا تصویری از این مچ بند فاش شده که نمایشگر ۳۶۰ درجه آن از طریق اسلاید توضیح داده می‌شود.

مطالب مرتبط:

مچ بند می بند ایکس دارای یک نمایشگر منعطف خواهد بود که دور مچ شما خمیده خواهد شد و همه ۳۶۰ درجه را پوشش خواهد داد و بنابراین هیچ بندی از نوع معمول نخواهد داشت. در غیاب بندها، از یک آهنربا برای نگه‌ داشتن مچ بند در دستان شما استفاده خواهد شد.

تصویر فاش‌شده همچنین نشان می‌دهد که می بند ایکس بسیار نازک و سبک خواهد بود و البته باید انتظار داشت که چنین مچ بندی کمی گران‌تر از مدل‌های قبلی می بند باشد. بد نیست بدانید که قیمت می اسمارت بند ۶ از ۴۵ یورو و قیمت نسخه ۵ آن از ۴۰ یورو شروع می‌شود. می بند ایکس بسیار شبیه به نوبیا آلفا یا نوبیا واچ خواهد بود با این تفاوت که نمایشگر این دو ساعت از نوع ۳۶۰ درجه نیستند و نوبیا واچ اکنون به قیمت ۲۲۰ یورو به فروش می‌رسد. احتمال دارد می بند ایکس قیمتی چند برابر مچ بندهای فعلی می بند داشته باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.