ریلمی اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر بی‌سیم مغناطیسی را معرفی می‌کند - تکفارس 
ریلمی اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر بی‌سیم مغناطیسی را معرفی می‌کند - تکفارس 

ریلمی اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر بی‌سیم مغناطیسی را معرفی می‌کند

افشین نوری
۶ مرداد ۱۴۰۰ - 12:59
ریلمی فلاش

در روزهای گذشته خبرهایی وجود داشت مبنی بر اینکه ریلمی قصد دارد گوشی ریلمی فلش (Realme Flash) را به‌عنوان اولین گوشی اندرویدی دنیا با شارژر بی‌سیم مغناطیسی معرفی کند. حالا خود ریلمی با انتشار تیزری این موضوع را رسماً تائید کرده است.

مطالب مرتبط:

تیزر منتشرشده، تصویر قاب پشت گوشی را با یک سیستم دوربین سه‌گانه نشان می‌دهد که همخوانی خوبی با گزارش‌های قبلی درباره طراحی این هندست دارد. ریلمی به‌جز این تصویر هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات ریلمی فلش منتشر نکرده است، اما ما می‌دانیم که این هندست مجهز به یک نمایشگر خمیده با یک سوراخ هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ خواهد بود. کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت. و در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری ریلمی UI 2.0 خواهیم بود.

ریلمی فلاش

شارژ بی‌سیم این گوشی که MagDart نام دارد دارای یک پورت USB-C است و احتمالاً دارای سرعت شارژ  فراتر از ۱۵ وات خواهد بود که آن را تبدیل به سریع‌ترین شارژ مغناطیسی دنیا خواهد کرد.

ما امیدواریم که ریلمی در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره گوشی جدید ریلمی فلش خود منتشر کند تا ما دید بهتری نسبت به اولین گوشی اندرویدی دنیا با شاٰرژر بی‌سیم مغناطیسی پیدا کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.