شیائومی ۵ محصول هوشمند جدید معرفی کرد [تماشا کنید] - تکفارس 
شیائومی ۵ محصول هوشمند جدید معرفی کرد [تماشا کنید] - تکفارس 

شیائومی ۵ محصول هوشمند جدید معرفی کرد [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۵ مرداد ۱۴۰۰ - 11:13
شیائومی ۵ محصول هوشمند جدید معرفی کرد [تماشا کنید] - تکفارس 

شیائومی به تازگی سری محصولات AIoT خود را معرفی کرده که همه چیز از جمله روتر وای فای تا سرخ‌کن در آن دیده می‌شود. این محصولات تماماً هوشمند و مبتنی بر اصول طراحی اینترنت اشیا هستند.

همچنین باید در نظر بگیرید که برخی از این محصولات جدید نیستند و مدتی است که در چین عرضه شده‌اند اما اکثر آن‌ها حداقل برای منطقه اروپا، محصولاتی جدید از برند شیائومی تلقی می‌شوند. شما می‌توانید تیزر معرفی این محصولات را در زیر مشاهده کنید. پس از آن نیز معرفی، قیمت و جزئیات کلی هر محصول در ادامه ذکر شده است.

دانلود ویدیو

مانیتور می ۲K گیمینگ ۲۷ اینچ

این مانیتور ۲۷ اینچی به یک پنل IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل (نسبت ۱۶:۹) و زاویه دید ۱۷۸ درجه مجهز است. این نمایشگر تحت لیبل VESA DisplayHDR 400 بازاریابی می‌شود، به این معنا که روشنایی حداکثر آن ۴۰۰ نیت است. همچنین این نمایشگر جدید شیائومی ۹۰ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. باید توجه کنید که پنل این دستگاه ۸ بیتی همراه با نرخ کنتراست ۱۰۰۰:۱ است.

محصول AIoT شیائومی

اما زمانی که صحبت از بخش گیمینگ می‌شود، یک نمایشگر باید نرخ فریم بالایی را ارائه کند. نمایشگر می ۲K شیائومی تا حداکثر نرخ فریم ۱۶۵ هرتز و همچنین فناوری Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که این نمایشگر تاخیری حدود ۴ میلی‌ثانیه دارد که از طریق Intelligent Motion Blur Control می‌توان آن را به ۱ میلی‌ثانیه نیز کاهش داد.

مانیتور مذکور از درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 پشتیبانی می‌کند. یک درگاه USB-A 3.0 و جک صدای ۳.۵ میلی‌متری هم برای آن در نظر گرفته شده است. سخت‌افزار لازم و استند مورد نیاز برای پیچ کردن مانتیور به دیوار نیز درون جعبه آن قرار دارد. طبق اعلام شیائومی، این مانتیور با قیمت ۵۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد.

محصول AIoT شیائومی

روتر می AX9000

این اولین روتر Tri-Brand وای فای ۶ شیائومی است. این روتر در مجموعه دارای ۱۲ آنتن خارجی است که باند ۲.۴ گیگاهرتز (با حداکثر ترافیک ۱۱۴۸ مگابیت بر ثانیه) و دو باند ۵ گیگاهرتز (۴۸۰۴ مگابیت بر ثانیه + ۲۴۰۲ مگابیت بر ثانیه) را پوشش می‌دهد. یکی از آن‌ها اختصاصاً برای بازی در نظر گرفته شده است، بنابراین دیگر دستگاه‌هایی که از شبکه استفاده می‌کنند، تاثیری روی اینترنت نخواهند گذاشت.

این روتر دارای یک درگاه ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه WAN و چهار عدد درگاه LAN و همچنین یک عدد درگاه USB-A 3.0 اضافه است. روتر می AX9000 شیائومی مبتنی بر یک پردازنده ۱۴ نانومتری کوالکام همراه با شش هسته کورتکس A53 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و دو هسته NPU با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز است. همچنین این تراشه به ۱ گیگابایت رم نیز مجهز شده است. فن خنک کننده داخلی نیز اطمینان خواهد داد که دستگاه عملکرد پایداری را ارائه می‌دهد.

محصول AIoT شیائومی

علاوه بر ۱۲ آنتن خارجی وای فای، یک آنتن ویژه AIoT نیز در دستگاه تعبیه شده است که اجازه می‌دهد این روتر به عنوان هاب محصولات هوشمند خانگی شیائومی عمل کند. اگر قادر به پرداخت ۳۰۰ یورو برای یک روتر هستید، این محصول در اختیار شما خواهد بود.

ردمی بادز ۳ پرو

ردمی بادز ۳ پرو که هفته گذشته معرفی شده بود، نسخه جهانی ایر داتس ۳ پرو (Air Dots 3 Pro) است. این ایربادها به فناوری ANC (تا حداکثر ۳۵ دسی‌بل)،‌ بلوتوث ۵.۲ همراه با پشتیبانی از چندین میزبان (یعنی اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان) مجهز است. لازم به ذکر است که طبق گفته شیائومی این محصول جدید مجموعاً ۲۸ ساعت عمر باتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردمی بادز ۳ پرو در اروپا با قیمت ۷۰ یورو عرضه می‌شود.

محصولات ALoT شیائومی

می الکتریک اسکوتر ۳

این مدل به یک باتری ۲۷۵ وات‌ساعت که می‌تواند تا ۳۰ کیلومتر شارژدهی داشته باشد، مجهز است. به عبارت دیگر موتور الکتریکی این محصول می‌تواند ۳۰۰ وات قدرت خروجی را به صورت پیوسته و ۶۰۰ وات قدرت حداکثری را تولید کند. نهایت سرعت این دستگاه ۲۵ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده است و می‌تواند ۱۶ درصد از شیب را مهار کند. موتور به کار رفته در این اسکوتر همانی است که روی پرو ۲ به کار رفته بود و باتری نیز پیش‌تر روی ۱S استفاده شده بود. شارژ کامل این وسیله نزدیک به ۸.۵ ساعت طول می‌کشد.

محصولات ALoT شیائومی

مدل جدید ۱۴ کیلوگرم وزن دارد و نهایتاً قادر به حمل ۱۰۰ کیلو گرم است. شیائومی مکانیزم تاشو می الکتریک اسکوتر را با در نظر گرفتن ۳ حرکت بازطراحی کرده است. نمایشگر LCD نیز به همین ترتیب بهبود یافته است. می الکتریک اسکوتر ۳ شیائومی با قیمت ۴۵۰ یورو عرضه می‌شود.

می اسمارت ایر فرایر ۳.۵ لیتری

این سرخ کن که کاربر می‌تواند آن را از طریق اپلیکیشن می هوم (Mi Home) کنترل کند، بیش از ۱۰۰ دستور پخت مختلف را شامل می‌شود. شما می‌توانید به واسطه این اپلیکیشن تا ۲۴ ساعت مشغول پخت‌وپز باشید و حتی از طریق فرمان‌های صوتی (دستیار گوگل و الکسای آمازون) آغاز و توقف و زمان باقی مانده را بررسی کنید. نمایشگر اولد (OLED) موجود در قسمت جلوی دستگاه نیز چنین اطلاعاتی را بدون نیاز به اپلیکیشن نمایش می‌دهد.

محصولات ALoT شیائومی

این سرخ‌کن محفظه‌ای ۳.۵ لیتری دارد و می‌تواند مواد غذایی را در درجه‌ای بین ۴۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد سرخ کند. افزون بر سرخ کردن، شما می‌توانید از این محصول برای پخت کیک و نان، یخ‌زدایی و حتی تهیه ماست استفاده کنید. قیمت این محصول ۱۰۰ یورو خواهد بود.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید