اولین تصاویر و جزئیات سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر و جزئیات سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت فاش شد - تکفارس 

اولین تصاویر و جزئیات سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت فاش شد

مهدی ملکی
۵ مرداد ۱۴۰۰ - 10:04
مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

با وجود تفاوت آشکار سرفیس دوئو با گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، این محصول مایکروسافت نتوانست به توجهی که در نظر داشت، دست یابد. با این حال اگر چه فروش این دستگاه نیز کمتر از انتظارات بود اما طبق ادعای یک ویدیوی یوتیوب ما نسل دوم این سری را نیز مشاهده خواهیم کرد. از طرفی این اولین باری است که ما درباره سرفیس دوئو ۲ اطلاعاتی را مشاهده می‌کنیم بنابراین همه مواردی را که در ادامه بیان می‌شوند، به دیده شک بنگرید و به عنوان شایعه در نظر بگیرید.

سرفیس دوئو ۲ طبق گزارش و تصاویر منتشر شده روی یوتیوب طراحی مشابهی با نسل اول این سری خواهد داشت؛ به این معنی که ما باری دیگر شاهد دو نمایشگر مجزا با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه خواهیم بود. اما بزرگ‌ترین تغییر در قسمت پشت و ماژول دوربین نهفته است که اکنون از یک دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

همچنین به نظر می‌رسد که دکمه پاور میزبان حسگر تشخیص اثر انگشت است. شایعات دیگر اشاره می‌کنند که سرفیس دوئو ۲ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد و این بار از فناوری NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند جدید مایکروسافت حدود پاییز و در ماه سپتامبر و یا اکتبر سال جاری میلادی معرفی شود.

مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

مطالب مرتبط:

با وجود آن که ما احتمالاً روز به روز به معرفی نسل بعدی سرفیس دوئو نزدیک‌‌تر می‌شویم اما مایکروسافت پشتیبانی از دستگاه پیشین را از یاد نبرده است تا بتواند اهدافی را که تضمین کرده بود، به سرانجام برساند. برای مثال مدتی پیش به‌روزرسانی اپلیکیشن گیم‌پس موارد خاصی را تنها برای این دستگاه در دسترس قرار داد.

پانوس پانای (Panos Panay) مدیر محصولات مایکروسافت مدتی پیش در حساب توییتری خود گفته بود که این آپدیت به کاربران سرفیس دوئو اجازه خواهد داد تا از یکی از نمایشگرهای این دستگاه برای کنترل‌های گیمینگ خود استفاده کنند. در حال حاضر، بیش از ۵۰ بازی مختلف روی سرفیس Duo قابل اجرا هستند و بازی‌هایی که با این دستگاه سازگار نیستند با وصل کردن یک گیم‌پد به‌راحتی اجرا می‌شوند.

در حالیکه این قابلیت فقط در نسخه بتا اپلیکیشن گیم پس قابل دسترس بود، اما نسخه پایدار آن به کاربران اجازه می‌داد تا گیم‌ها را فقط روی یک نمایشگر بازی کنند یا اینکه پنجره گیم‌پلی را از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر اسپن کنند. به نظر می‌رسد توییت پانوس باعث جلب‌توجه خریداران احتمالی سرفیس دوئو و سرفیس دوئو ۲ به این دستگاه‌ها خواهد شد. انتظار می‌رود مدل بعدی این گوشی از یک لولای محکم‌تر بهره ببرد و از شبکه ۵G پشتیبانی کند.

شما می‌توانیپ اپلیکیشن ایکس باکس پس را از گوگل پلی استور دانلود کنید. اما نکته جالب اینکه، با وجود ارایه این قابلیت خوب برای سرفیس دوئو خواهد شد، قیمت این دستگاه شروع به کاهش کرده است. سرفیس دوئو که در ابتدا به قیمت ۱۴۰۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۵۰۰ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شد، حالا در فروشگاه مایکروسافت استور به‌ترتیب به قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ دلار قابل دسترس هستند.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید