پشتیبانی پوکو ایکس ۳ GT از شارژ ۶۷ وات تایید شد - تکفارس 
پشتیبانی پوکو ایکس ۳ GT از شارژ ۶۷ وات تایید شد - تکفارس 

پشتیبانی پوکو ایکس ۳ GT از شارژ ۶۷ وات تایید شد

مهدی ملکی
۳ مرداد ۱۴۰۰ - 09:12
پوکو ایکس ۳ GT

پوکو به تازگی تایید کرده است که ایکس ۳ GT که در تاریخ ۶ مرداد سال جاری (۲۸ جولای ۲۰۲۱ میلادی)‌ معرفی خواهد شد، به پردازنده دایمنسیتی ۱۱۰۰ مجهز است. حال این شرکت در آخرین اقدام خود تایید کرده است که این دستگاه از شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو تا کنون مشخصات کامل ایکس ۳ GT را منتشر نکرده است اما منابع غیررسمی این‌گونه ادعا می‌کنند که این دستگاه، محصول جدیدی نیست و نسخه چینی ردمی نوت ۱۰ پرو تحت عنوان تازه‌ای خواهد بود. همچنین تصاویر افشا شده از دستگاه نیز کاملاً بر همین موضوع تاکید دارند.

البته استفاده از پردازنده‌های دایمنسیتی در محصولات این شرکت چیز عجیبی نیست. پوکو F3 GT که پیش‌تر معرفی شده است، به پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز است. از سوی دیگر آن گوشی هوشمند نیز همان ردمی K40 گیمینگ بود که تحت نام و شرایط جدیدی به بازار عرضه شد؛‌ یک رویه کاملاً مشابه برای محصولات شرکت شیائومی.

پوکو ایکس ۳ GT - ایکس ۳ GT

به هر حال اگر این موضوع صحت داشته باشد و شیائومی باری دیگر یک محصول قدیمی را برای عرضه مجدد در نظر گرفته باشد، پوکو ایکس ۳ GT به یک نمایشگر ۶.۶ اینچ فول اچ‌دی‌+ ۱۲۰ هرتز LCD، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و همچنین یک حسگر تشخیص اثر انگشت جا گرفته در لبه کناری مجهز و به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این دستگاه به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون روزنه‌ای میان نمایشگر و یک ماژول دوربین سه‌گانه شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسل و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل مجهز باشد.

پوکو ایکس ۳ GT مدت‌هاست که در شایعات و گزارش‌های مختلف مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما چه چیزی باعث می‌شود که کاربران حساسیت زیادی روی گوشی جدید پوکو نشان دهند؟

این شرکت از عرضه اولین گوشی خود تاکنون (بیش از ۳ سال) بیش از ۱۷.۵ میلیون دستگاه عرضه کرده است، در حالی که این عدد در ماه نوامبر فقط ۶ میلیون دستگاه بود. این افزایش حدود سه برابری، آن‌هم در عرض چند ماه، نشان‌دهنده رشد بسیار سریع پوکو است.

بخش بزرگی از این عرضه‌ها مربوط به گوشی M3 می‌شود. این گوشی در عرض کمتر از ۷ ماه بیش از ۳.۲ میلیون دستگاه فروخته است. این بدین معنی است که M3 با پشت سر گذاشتن پوکو F1 با ۲.۲ میلیون دستگاه عرضه‌شده، در رتبه اول پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو قرار می‌گیرد. شما می‌توانید جزئیات بیشتر در این رابطه را نیز از این صفحه مطالعه کنید.

براساس گزارش IDC، گوشی M3 در ماه فوریه جایگاه اول را از نظر میزان فروش آنلاین در کشور هند داشته است. پوکو در زمینه فروش آنلاین محصولات خود عملکرد موفقی داشته است و اگر بخواهیم به یک مثال دیگر از این موفقیت‌ها اشاره کنیم می‌توانیم به فروش ۴۳ هزار دستگاه گوشی X3 پرو در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از عرضه آن در فروشگاه آنلاین AliExpress اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.