تصاویری از خودروی مرسدس سیتان ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از خودروی مرسدس سیتان ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از خودروی مرسدس سیتان ۲۰۲۲ منتشر شد

مهدی حلوائی
۲ مرداد ۱۴۰۰ - 17:51
مرسدس بنز سیتان

به‌نظر می‌رسد که شرکت مرسدس بنز نسل جدید خودروی سیتان را در ماه آینده رونمایی خواهد کرد. این شرکت واقع در اشتوتگارت آلمان، به‌تازگی تصاویری از خودروی سبک تجاری خود را منتشر کرده و قرار است که آن را در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) به‌طور کامل معرفی کند.

مطالب مرتبط:

مرسدس بنز مطابق انتظار این خودرو را در دو نسخه‌ی با موتور درون‌سوز و موتور الکتریکی عرضه خواهد کرد. به گفته‌ی این شرکت، سیتان ۲۰۲۲ ابعاد مناسبی داشته و فضای حمل زیادی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

مرسدس از سیتان جدید، به‌لطف ابعاد فشرده و درهای کشویی دو طرف آن، به عنوان خودروی انتقال شهری یاد می‌کند. این ویژگی سیتان ۲۰۲۲ امکان سوارکردن و خالی‌کردن سریع‌ اجسام را به همراه خواهد شد. همچنین قرار است تا نسخه‌ی مخصوص مسافر این خودرو نیز با نام سیتان تورر (Citan Tourer) به بازار عرضه شود.

مرسدس بنز سیتان

مرسدس بنز با پیروی از فرمول مشابه شرکت رنو در خودروهای کانگو و اکسپرس، سری خودروهای سبک تجاری خود را در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد کرد. سیتان محصولی ارزان‌تر بوده که بازار هدف آن مشتریان تجاری و شرکت‌های کوچک است و کلاس T نیز محصولی لوکس‌تر و مناسب خانواده‌ها و افراد علاقه‌مند سفر می‌باشد.

سیتان اولین سری از خودرهای سبک تجاری مرسدس بنز خواهد بود و انتظار می‌رود که نسخه‌ی برقی این خودرو با نام ای‌سیتان (eCitan) نیز همزمان با این نسخه روانه‌ی بازار شود. شرکت رنو هر دو خودروی کانگو و اکسپرس را در یک روز معرفی کرد و از این رو ممکن است که مرسدس بنز نیز با استفاده از استراتژی مشابه، هر دو خودروی سیتان و کلاس T را در اواخر ماه آینده معرفی کند.

نظر شما در مورد خودروی سیتان ۲۰۲۲ چیست؟ آیا مرسدس بنز خودروی کلاس T را همزمان با سیتان ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید