چهار مزیت تبلت هواوی  MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود - تکفارس 
چهار مزیت تبلت هواوی  MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود - تکفارس 

چهار مزیت تبلت هواوی MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود

کسری نراقی
۱ مرداد ۱۴۰۰ - 09:10
چهار مزیت تبلت هواوی  MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود - تکفارس 

تبلت HUAWEI MatePad 10.4 یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه هواوی است که با وجود قیمت مناسب، قابلیت‌ها و ویژگی‌های سطح بالایی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در ادامه این نوشتار به دلایل برتری تبلت میت‌پد ۱۰٫۴ هواوی نسبت به محصولات هم‌رده آن می‌پردازیم.

طراحی شکیل و باریک

در حالی که سایر سازندگان تنها در محصولات رده بالای خود از قاب باکیفیت و طراحی شکیل استفاده می‌کنند، HUAWEI MatePad 10.4 یک تبلت کم ضخامت و زیبا با کیفیت ساخت بالااست. این تبلت با داشتن طراحی مینی‌مالیستی و رنگ مات، بسیار زیبا بوده و از کار کردن با آن لذت خواهید برد.

همچنین رنگ‌های میت‌پد ۱۰٫۴ مشابه محصولات رده بالا هستند و حس یک تبلت مرغوب را به کاربر انتقال می‌دهند. این در حالی است که در محصولات هم رده شاهد طراحی‌های ضخیم و با کیفیت ساخت بسیار پایین‌تر هستیم که حس کالای ارزان و نامرغوب را به کاربر القا می‌کند.

در این زمینه باید گفت طراحی مُدرن و زیبای HUAWEI MatePad 10.4 در هیچ یک از تبلت‌های هم‌رده آن یافت نمی‌شود و از این نظر، برتری کاملی دارد.

چهار مزیت تبلت هواوی  MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود - تکفارس 

 

صفحه نمایش با وضوح ۲K و حاشیه‌های نازک

باز هم تبلت HUAWEI MatePad 10.4 یک ویژگی دارد که عمدتاً تنها در محصولات رده بالا و بسیار گران‌قیمت‌تر یافت می‌شود. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی از نوع FullView Display با حاشیه‌های بسیار باریک است که افزون بر زیبایی بیشتر، فضای بیشتری را برای مشاهده محتوا و انجام کارها فراهم می‌کند.

 

صفحه نمایش این تبلت با رزولوشن ۲K دارای یک حالت ویژه به نام eBook است که موجب راحتی بیشتر چشم‌ها حین مطالعه می‌شود، بنابراین با لذت بیشتری می‌توانید رمان مورد علاقه خود را بخوانید و چشم‌های شما کمتر خسته خواهد شد.

لازم به ذکر است صفحه نمایش این تبلت موفق به کسب تأییدیه معتبر TÜV Rheinland Low Blue Light شده است و اشعه آبی مضر برای سلامتی چشم‌ها از خود ساطع نمی‌کند.

از سوی دیگر، این تبلت از قلم HUAWEI M-Pencil نیز پشتیبانی می‌کند که توانایی بسیار بالایی در ترسیم دقیق و ظریف دارد و می‌تواند خلاقیت کاربر را به سطح بالاتری برساند.

چهار مزیت تبلت هواوی  MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود - تکفارس 

چیپست ۷ نانومتری با هسته‌های قدرتمند Cortex A76

تبلت های هم‌رده MatePad 10.4 غالباً از چیپست‌های رده پایین با فناوری ساخت قدیمی بهره می‌برند که سرعت و دوام باتری آنها مطلوب نیست. اما هواوی در این تبلت از چیپست اختصاصی Kirin 810 با فناوری ساخت پیشرفته ۷ نانومتری استفاده کرده است که قدرت پردازشی بسیار مناسبی با راندمان انرژی بالا دارد.

این چیپست از هسته‌های پردازشی پرقدرت Cortex A76 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 در کنار فناوری GPU Turbo  و پردازشگر شبکه عصبی بهره می‌برد که به عملکرد روان و قدرت بالا در اجرای بازی‌ها انجامیده است.

همچنین این تبلت دارای باطری پرظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است که در کنار پردازنده بهینه ۷ نانومتری، تا ۱۲ ساعت در پخش بی وقفه ویدئو و تا ۷ ساعت در گیمینگ سه‌بعدی دوام می‌آورد.

چهار مزیت تبلت هواوی  MatePad 10.4 که باعث برتری آن می‌شود - تکفارس 

صدای حرفه‌ای چهار کاناله

صدای ضعیف و بی کیفیت را فراموش کنید؛ تبلت MatePad 10.4 هواوی از یک سیستم صوتی پیشرفته چهار کاناله بهره می‌برد که توسط کمپانی پرآوازه Harman Kardon تیون (تنظیم) شده است تا غرق موسیقی یا سریال مورد علاقه‌تان شوید. این تبلت صدایی بلند، شفاف و باکیفیت را با فناوری Histen 6.0 3D در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید همانند حرفه‌ای‌ها آنها را تنظیم کنید.

برتری صوتی هواوی میت پد ۱۰٫۴ تنها به بلندگوهای مرغوب آن محدود نمی‌شود و این تبلت چهار میکروفن نیز دارد تا در مکالمات و جلسات آنلاین، صدایی شفاف و واضح داشته باشید. با کمی جستجو مطمئناً متوجه خواهید شد چنین صدای پیشرفته‌ای در هیچ یک از تبلت‌های هم‌رده یافت نمی‌شود.

در پایان باید گفت طراحی به سبک محصولات لوکس، صفحه نمایش زیبا، چیپست پرقدرت و صدای باکیفیت، تنها برخی از مزایای تبلت MatePad 10.4 هوآوی هستند. با حضور این قابلیت‌ها، تبلت میت‌پد یک انتخاب ارزشمند برای دانش‌آموزان و دانشجویان است که بیشترین امکانات را در کنار کیفیت بالا و قیمت منطقی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.