آموزش ویدیویی و کامل ایلاستریتور [تماشا کنید] - تکفارس 
آموزش ویدیویی و کامل ایلاستریتور [تماشا کنید] - تکفارس 

آموزش ویدیویی و کامل ایلاستریتور [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲ مرداد ۱۴۰۰ - 09:00
آموزش ویدیویی ادوبی ایلاستریتور

شرکت ادوبی از چند دهه پیش تاکنون همواره در حال گسترش مرزهای خلاقیت در رسانه‌های مختلف بوده است. با استفاده از نرم‌افزارهای این شرکت خلاقیت به دو مرحله تقسیم می‌شود: زمانی که شما در حال ثبت عکس، فیلم و یا موسیقی هستید و زمانی که شما به سراغ ویرایش آن‌ها می‌روید. در مرحله دوم نام نرم‌افزارهایی را می‌توان مشاهده کرد روزانه میلیون‌ها نفر از آن‌ها برای انتقال و پرورش دنیاهای درون ذهنشان به جهان واقعی کمک می‌گیرند. فتوشاپ بی‌شک یکی از آن‌هاست ولی نام‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که ایلاستریتور (Illustrator) یکی از آن‌هاست.

پس از کسب مهارت و تجربه با فتوشاپ یا حتی حین یادگیری آن نیز می‌توانید از پیکسل‌ها فراتر بروید و دنیای وکتوری را نیز کشف کنید. در این شیوه از طراحی، نرم‌افزارهای موجود اطلاعات دقیق هر نوشته، تصویر و شکل را ذخیره می‌کنند تا شما در آینده بتوانید آن‌ها را مثل روز اول، بدون هیچ‌گونه محدودیتی ویرایش و یا منتشر کنید.

مطالب مرتبط:

به این منظور نرم‌افزار ایلاستریتور، دیگر محصول شرکت ادوبی وارد صحنه می‌شود. این نرم‌افزار برخلاف فتوشاپ که برای انجام ویرایش روی تصاویر و تلفیق آن‌ها مناسب قملداد می‌شود، قابلیت‌های بیشتر و بهینه‌تری برای طراحی لوگو، اشکال و … با قابلیت نشر و ویرایش مجدد دارد. بنابراین لزوم توجه به آموزش ایلاستریتور نیز دست کمی از فتوشاپ ندارد و می‌تواند شما را تبدیل به یک طراح همه فن حریف کند.

با یادگیری هر دو نرم‌افزار ذکر شده و تسلط بر آن‌ها، شما تبدیل به یک طراح حرفه‌ای در دنیای مدرن خواهید شد؛ دنیایی که روز به روز بر گستره نیازهای شغلی دیجیتال نظیر طراحان گرافیک افزوده می‌شود و آن‌ها جایگاه و احترام بیشتری را به دست می‌آورند. بنابراین اگر می‌خواهید تبدیل به یک طراح گرافیک حرفه‌ای شوید، افزون بر آموزش ویدیویی فتوشاپ که پیش‌تر در تکفارس منتشر شده است، شما می‌توانید در زیر آموزش ادوبی ایلاستریتور را نیز مشاهده و یا با کیفیت ۱۰۸۰p دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

اینستاگرام تکفارس - آموزش ایلاستریتور

تلگرام تکفارس - آموزش ایلاستریتور

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.