الزام ورود به کلاب هاوس از طریق دعوتنامه برداشته شد - تکفارس 
الزام ورود به کلاب هاوس از طریق دعوتنامه برداشته شد - تکفارس 

الزام ورود به کلاب هاوس از طریق دعوتنامه برداشته شد

افشین نوری
۳۱ تیر ۱۴۰۰ - 11:25
کلاب هاوس

کلاب هاوس هر روز در حال گسترده‌تر شدن است. پل داویسون (Paul Davison) و روهان سز (Rohan Seth) از موسسان کلاب هاوس امروز اعلام کردند که ورود کاربران به این اپلیکیشن، دیگر نیازی به داشتن دعوتنامه نخواهد داشت. سخنگوی کلاب هاوس اخیراً تائید کرده بود که در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون نفر در لیست انتظار برای پیوستن به این اپلیکیشن هستند و کلاب هاوس سعی خواهد کرد تا این افراد را به‌تدریج به اپلیکیشن خود اضافه کند. کلاب هاوس همچنین یک لوگو و یک آیکون جدید برای این اپلیکیشن به نمایش گذاشته که متفاوت از لوگوی و آیکون قبلی است.

کلاوب هاوس در یک پست وبلاگی نوشته است: «سیستم ورود به کلاب هاوس از طریق دعوتنامه، بخش مهمی از مراحل اولیه راه‌اندازی این اپلیکیشن بوده است؛ اما با اضافه شدن افراد بیشتری به آن، تلاش ما این بوده تا بسترهای لازم برای گسترش هر چه بیشتر آن را آماده کنیم و جوابگوی خیل عظیم کسانی باشیم که مشتاق پیوستن به این اپلیکیشن هستند.»

مطالب مرتبط:

تغییر امروز، درست یک هفته بعد از آن انجام می‌شود که کلاب هاوس قابلیت پیام مستقیم Backchannel را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. به گفته کلاب هاوس، در روز اول راه‌اندازی این قابلیت بیش از ۱۰ میلیون پیام و در هفته اول راه‌اندازی آن بیش از ۹۰ میلیون پیام مستقیم در کلاب هاوس ردوبدل شده است.

البته اقدام کلاب هاوس در حذف دعوتنامه را بیشتر می‌توان به خاطر افزایش رقابت در عرصه اپلیکیشن‌های چت صوتی دانست. توییتر هم به‌تازگی ورود کاربران به قابلیت اسپیس خود را آزاد کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد که کلاب هاوس برای دور نماندن از عرصه رقابت و جذب کاربران بیشتر دست به این اقدام زده  و ما اخیراً نیز شاهد عرضه این اپلیکیشن برای کاربران اندروید، علاوه بر کابران آی‌اواس، بودیم. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که حذف دعوتنامه برای ورود به این اپلیکیشن چه تاثیری در روند روبه‌رشد آن خواهد داشت.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید