سامسونگ رسماً تاریخ ۱۱ آگوست را برای رویداد آنپک خود تائید کرد - تکفارس 
سامسونگ رسماً تاریخ ۱۱ آگوست را برای رویداد آنپک خود تائید کرد - تکفارس 

سامسونگ رسماً تاریخ ۱۱ آگوست را برای رویداد آنپک خود تائید کرد

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - 09:37
گلکسی آنپکد

تنها یک روز بعد از آنکه سامسونگ دعوتنامه رسمی رویداد آنپک خود را منتشر و سپس حذف کرد، این شرکت حالا به‌طور رسمی تائید کرده است این رویداد را در تاریخ ۱۱ آگوست برگزار خواهد کرد.

سامسونگ همیشه به تاریخ‌ رسمی برگزاری رویداد آنپک خود که امسال در آن شاهد معرفی گوشی‌های تاشو جدید، ساعت‌های هوشمند جدید و یک ایربادز جدید خواهیم بود پایبند بوده است. بعد از شایعات فراوان درباره احتمال برگزاری این رویداد در تاریخ ۱۱ آگوست، سرانجام خود سامسونگ روز گذشته این موضوع را تائید کرد، اما بلافاصله تصویر دعوتنامه آن را از وب‌سایت خود برداشت؛ حالا این شرکت این موضوع را رسماً تائید کرده است.

مطالب مرتبط:

نتظار می‌رود در این رویداد، سامسونگ از پنج محصول جدید رونمایی کند که شامل گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ اکتیو ۴ و گلکسی بادز ۲ می‌شوند. ایوان بلاس اخیراً رندرهای ویدیویی این دستگاه‌ها را فاش کرده که دید بهتری از آن‌ها در اختیار ما قرار می‌داد. این رندرها را می‌توانید در زیر تماشا کنید. اما برای اینکه با مشخصات محصولات جدید سامسونگ آشنا شویم در ادامه با ما همراه باشید.

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه و یک باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد بود. این هندست از یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره خواهد برد. البته ما در رندر سه‌بعدی این گوشی، هم یک دوربین زیر نمایشگر را مشاهده می‌کنیم و هم یک دوربین سلفی معمولی را. ضمناً انتظار می‌رود گلکسی فولد ۳   کمی سبک‌تر و ارزان‌تر از گلکسی فولد ۲ باشد.

رندر این گوشی وجود قلم S Pen را برای آن تائید می‌کند، اما این قلم مانند قلم گلکسی S21 فاقد محلی برای قرارگیری در داخل خود دستگاه خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۳

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۳ دارای همان مشخصات گلکسی فولد ۳، اما با یک نمایشگر خارجی بزرگتر ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش شیشه فوق‌نازک (UTG) و یک طراحی دورنگی با حاشیه‌های کوچک باشد.

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴

گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ (کلاسیک) اولین ساعت‌های هوشمند سامسونگ خواهند بود که از سیستم عامل ور او اس (WearOS) بهره خواهند برد.

گلکسی واچ ۴ قیمتی بین ۴۱۰ تا ۴۳۵ دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و ۴۵۰ تا ۴۷۵ دلار برای مدل ۴۴ میلیمتری خواهد داشت؛ در حالیکه گلکسی واچ ۴ اکتیو (کلاسیک) قیمتی بین ۵۵۰ تا ۵۹۰ دلار برای مدل ۴۲ میلیمتری و ۵۹۰ تا ۶۲۵ دلار برای نسخه ۴۶ میلیمتری خواهد داشت.

گلکسی واچ ۴ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و سبز و گلکسی واچ اکتیو ۴ در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری و سه سایز ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلیمتری قابل دسترس خواهند بود. واچ ۴ اکتیو دارای حاشیه چرخان خواهد بود و به شما اجازه تعامل با رابط کاربری ساعت را خواهد داد.

واچ ۴ اکتیو نسبت به ساعت‌های نسل قبلی سامسونگ استقامت بیشتری خواهد داشت و توسط پوشش گوریلا گلس DX/DX+. محافظت خواهد شد. این ساعت همچنین دارای استانداردهای ۵ATM و MIL-STD-810G خواهد بود.

گلکسی بادز ۲

هدفون بی سیم گلکسی بادز ۲ دارای یک طراحی مینیمال خواهد بود و از یک تم رنگی جدید با پرداخت شیشه‌ای بهره خواهد برد. این هدفون همچنین مجهز به دو میکروفون برای بهره‌گیری از قابلیت نویز کنسلینگ فعال برای حذف صداهای محیطی خواهد بود.

گلکسی بادز ۲ در رنگ‌های سفید، مشکی، ارغوانی و سبز قابل‌دسترس خواهد بود و قسمت بیرونی کیس آن به رنگ سفید و قسمت داخلی آن هماهنگ با رنگ خود هدفون خواهد بود.

کیس گلکسی بادز ۲ دارای شارژ بی‌سیم ۲.۵ وات و یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود، در حالیکه خود بادز ۲ از یک باتری ۶۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. بد نیست بدانید که بادز اصلی دارای یک باتری ۸۰ میلی‌آمپرساعتی است و کیس آن دارای باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی بود. انتظار می‌رود گلکسی بادز ۲ دارای قیمتی بین ۲۱۰ تا ۲۳۵ دلار باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید