جدیدترین به روزرسانی گلکسی A52 و A72 منتشر شد؛ فهرست تغییرات - تکفارس 
جدیدترین به روزرسانی گلکسی A52 و A72 منتشر شد؛ فهرست تغییرات - تکفارس 

جدیدترین به روزرسانی گلکسی A52 و A72 منتشر شد؛ فهرست تغییرات

مهدی ملکی
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - 09:33
سامسونگ گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 و A72 همراه با وصله امنیتی جولای ۲۰۲۱ میلادی، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ را نیز دریافت خواهند کرد. هر دو به‌روزرسانی مذکور به تدریج در حال انتشار هستند و شاید پیش از رسیدن آن‌ها به منطقه شما، چند روز منتظر بمانید.

صفحه تغییرات این به‌روزرسانی به بهبود خودکار تصاویر اشاره دارد. این ویژگی جدید برای انجام رزولوشن‌های اختیاری، روشنایی، رنگ و نرمی تصاویر عرضه خواهد شد. این ویژگی همچنین بهینه‌سازی پیش از انتخاب کاربر را نیز در اختیار گلکسی A52 و A72 قرار خواهد داد.

شرکت سامسونگ امسال تصمیم گرفته است تا درست همانند سال قبل، سه مدل گوشی میان‌ردهٔ متمایز برای علاقه‌مندان ارائه کند؛ اما این بار با باتری‌های بزرگ‌تر، دوربین‌های بهتر و صفحه‌نمایش‌های چشمگیرتر، اما به هر حال همان‌طور که از این به‌روزرسانی مشخص است، هیچ دستگاهی بی‌نقص نیست.

از طراحی گرفته تا قابلیت‌های تعبیه‌شده داخل گوشی، سه مدل ذکرشده تفاوت‌های زیادی ندارند؛ همان‌طور که از نام‌شان پیداست هر سه متعلق به سری A گوشی‌های سامسونگ هستند و از این رو، نباید انتظار تفاوت‌های چشمگیری را در آن‌ها داشت. با این حال، می‌توان گفت این سه مدل (مخصوصا A52 و A72) برای فاصله‌گرفتن از سایر مدل‌های میان‌ردهٔ کنونی در بازار، به اندازهٔ کافی تفاوت دارند. این تفاوت‌های تنها در صورتی می‌توانند جذاب عمل کنند که عملکرد مناسبی داشته باشند.

به روزرسانی سامسونگ گلکسی A52

ثبات اپلیکیشن دوربین همراه با کیفیت تصاویر نیز افزایش خواهند یافت اما در این رابطه اطلاعات به‌خصوصی منتشر نشده است. تشخیص چهره و کیفیت تماس نیز به لطف این به‌روزرسانی بهبودهای مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

گلکسی A52 و همچنین A72، همگی نسبت به مدل‌های قبلی خود دارای صفحه‌نمایش به‌روزشده هستند و از پنل‌های جدید ۹۰ هرتزی بهره می‌برند. این پنل‌های جدید نه تنها سریع‌تر هستند، بلکه از روشنایی بالاتری نیز برخوردارند. طبق اعلام سامسونگ، روشنایی نمایشگر ۶٫۵ اینچی گلکسی A52 به ۸۰۰ نیت می‌رسد. بنابراین A52 در فضای باز و حتی زیر نور آفتاب، به راحتی قابل استفاده است.

با این حال به‌روزرسانی خاصی برای نمایشگر این دستگاه منتشر نشده و به نظر می‌رسد که عجله سامسونگ در عرضه A52 بیشتر از هر چیزی منجر به تاثیر روی دوربین دستگاه شده است.

شماره این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های گلکسی A52 به صورت A525MUBU2AUF3 و گلکسی A72 به صورت A725FXXU2AUF3 است. این به‌روزرسانی تقریباً حجمی بالغ بر ۱۳۰۰ مگابایت دارد.

 

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید