قیمت گوشی‌های سری آنر مجیک ۳ فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی‌های سری آنر مجیک ۳ فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی‌های سری آنر مجیک ۳ فاش شد

افشین نوری
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - 08:26
آنر مجیک ۳

آنر اخیراً تاریخ معرفی گوشی‌های پرچمدار بعدی خود یعنی مجیک ۳ و ۳ پرو را روز ۱۲ آگوست اعلام کرده بود. ما همچنین طبق افشاگری‌هایی که درباره این گوشی‌ها صورت گرفته است تقریباً ایده خوبی درباره مشخصات آن‌ها داریم. حالا یک منبع چینی، اطلاعاتی درباره قیمت آن‌ها فاش شده است. به گفته این منبع چینی، مجیک ۳ استاندارد دارای قیمت پایه ۴۰۰۰ یوان (۶۲۰ دلار) و مدل پرو دارای قیمت پایه ۵۰۰۰ یوان (۲۷۰ دلار) خواهد بود.

مطالب مرتبط:

درباره مشخصات این گوشی‌ها باید بگوییم که مجیک ۳ پرو احتمالاً از یک دوربین زیر نمایشگر در داخل پنل ۱۲۲۸ پیکسلی خود استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که مجیک ۳ استاندارد مجهز به دو دوربین سلفی در داخل یک بریدگی قرصی‌شکل در بالای نمایشگر ۶.۷۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴x2772 پیکسلی خود خواهد بود.

مجیک ۳

از طرفی، هنوز مشخص نیست که آیا فقط مدل پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد کرد یا مدل استاندارد هم از این پردازنده بهره خواهد برد. ما همچنین طبق شایعات می‌دانیم که مجیک ۳ پرو از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش دوربین نیز مجیک ۳ پرو از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی هیبریدی ۱۰ برابر استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن مجهز به یک سنسور بزرگ با رزولوشن بالا خواهد بود. مدل استاندارد مجیک ۳ احتمالاً دارای چهار دوربن در پشت خود خواهد بود. این‌ها، همه اطلاعاتی است که ما فعلاً درباره سری مجیک ۳ داریم و انتظار می‌رود که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید