اسمارت از اتومبیل مفهومی الکتریکی خود رونمایی کرد - تکفارس 
اسمارت از اتومبیل مفهومی الکتریکی خود رونمایی کرد - تکفارس 

اسمارت از اتومبیل مفهومی الکتریکی خود رونمایی کرد

حامد شهرزاد
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - 18:45
smart

بر کسی پوشیده نیست که شرکت اسمارت به سمت تولید کراس اوور‌ها و وسایل نقلیه اسپرت سوق پیدا کرده است. آنچه اکنون منتشر شده است این است که جدیدترین تیزر پیش نمایش وسایل نقلیه اسپرت مفهومی کاملاً الکتریکی این شرکت رونمایی شده است که شرکت اسمارت در اواخر سال جاری آن را معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۹، دایملر برای توسعه نام تجاری شرکت اسمارت که شامل مدل‌های بزرگتری بود، با جیلی سرمایه‌گذاری مشترک ایجاد کرد. اسمارت برند خود را با سرمایه‌ای اندک ساخته است، اما با تمایل مصرف‌کنندگان به استفاده از وسایل نقلیه کراس اوور و وسایل نقلیه اسپرت، این شرکت دیگر نمی‌تواند با سیاست‌های قدیمی خود در بازار به رقابت بپردازد و اسمارت نیز روند جدید دیگر شرکت‌های تولید اتومبیل را دنبال می‌کند.

این تیزر که از رئیس طراحی مرسدس یعنی گوردن واگنر ارائه شده است، نمای کلی از مفهوم این اتومبیل را ارائه می‌دهد و یکی از موارد قابل توجه در مورد کراس اوور اندازه آن است.

مطالب مرتبط:

شایعات حاکی از آن است که این وسیله نقلیه به اندازه کافی بزرگ خواهد بود تا بتواند در برابر مینی کانتری من رقابت کند، اما در هر صورت این اتومبیل بزرگی نیست، هرچند که بسیار بزرگتر از مدل معمولی شرکت اسمارت است که همه ما با آن آشنا هستیم. با این حال، به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان از اندازه فعلی وسایل نقلیه کراس اوور و وسایل نقلیه اسپرت برای تأمین نیاز‌های داخلی خود راضی نیستند و قصد دارند وسایل نقلیه بزرگ‌تری را خریداری کنند.

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این اتومبیل مفهومی چه نوع پیشرانه‌ای خواهد داشت، اگرچه ما می‌دانیم که این مدل بر روی معماری تجربه پایدار جیلی (اس إی إی) سوار خواهد شد که این شرکت قصد دارد از آن برای افزایش کیفیت و بهره وری یک مدل آینده ولوو نیز استفاده کند.

این یک اتومبیل با معماری ۸۰۰ ولتی است که قادر به پشتیبانی از سه موتور الکتریکی است. این موتور الکتریکی می‌تواند تا ۴۳۰ مایل (۶۹۲ کیلومتر) برد را در چرخه آزمایش إن إی دی سی ارائه دهد، اگرچه ممکن است مینی جدید نتواند به این حد برسد.

اواخر امسال اولین نگاه کامل خود را به اتومبیل مفهومی شرکت اسمارت که هنوز بی‌نام است، خواهیم داشت، که اولین نگاه ما به جهت جدید این برند در بازار رقابت‌های وسایل نقلیه کراس اوور و وسایل نقلیه اسپرت است.

این برند قصد دارد در سپتامبر در نمایشگاه اتومبیل مونیخ از آن رونمایی کند. این اتومبیل مفهومی قرار است به یک مدل تولیدی تبدیل شود که گفته می‌شود مدتی در سال ۲۰۲۲ برای بازار‌های اروپا و چین وارد بازار می‌شود، بنابراین ما منتظر تحقق آن خواهیم بود. تاکنون، به نظر می‌رسد نام تجاری جدید شرکت اسمارت در سکوت خبری فرو رفته است.

منبع: Motor 1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید