ایلان ماسک: احتمال شکست خودروی سایبرتراک وجود دارد
ایلان ماسک: احتمال شکست خودروی سایبرتراک وجود دارد

ایلان ماسک: احتمال شکست خودروی سایبرتراک وجود دارد

مهدی حلوائی
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - 16:58
سایبرتراک

ایلان ماسک به حضور فعال در توییتر و تبلیغ محصولات شرکت‌های خود، از جمله تسلا، شهرت دارد. او هیچ فرصتی برای اعلام بی‌رقیب‌بودن محصولات تسلا را از دست نمی‌دهد. با این وجود، او در اقدامی غیرقابل انتظار اعتراف کرد که ممکن است خودروی سایبرتراک از نظر تجاری با شکست مواجه شود.

مطالب مرتبط:

وبلاگ TheTruthAboutCars اخیراً گزارشی را منتشر کرده که به احتمال شکست خودروی تسلا سایبرتراک اشاره داشته است. آقای تیم هیلی، نویسنده‌ی این گزارش، بر این باور است که سایبرتراک با فروش ضعیفی مواجه خواهد شد و باعث می‌شود تا شرکت تسلا بر روی ساخت یک پیک‌آپ برقی سنتی تمرکز کند. در حالی که بسیاری از افراد با نظر این نویسنده مخالف بودند اما ایلان ماسک احتمال رخ‌دادن این سناریو را رد نکرد. با این حال، او نسبت به این موضوع احساس نگرانی نکرده است.

همیشه احتمال شکست خودروی سایبرتراک وجود دارد چرا که این محصول هیچ شباهتی به خودروهای دیگر ندارد. من به این موضوع اهمیتی نمی‌دهم و عاشق این خودرو هستم، حتی اگر بقیه‌ی افراد به آن علاقه‌ای نداشته باشند، تمام تراک‌های دیگر شبیه به یکدیگر هستند اما ظاهر سایبرتراک به شکلی است که انگار فضایی‌ها آن را طراحی کرده‌اند.

سایبرتراک

خودروی سایبرتراک از زمان معرفی در سال ۲۰۱۹ با بازخوردهای متفاوتی مواجه شده و حالا این موضوع بار دیگر نیز نشان داده شده است. خودروهای کمی در تاریخ موفق شده‌اند تا قبل از عرضه، چنین بازخوردهای گسترده‌ای را داشته باشند. در هر صورت، این خودرو تا به اینجای کار بیش از ۱ میلیون واحد پیش‌فروش داشته است. مطمئناً تسلا در شرایط فعلی نمی‌تواند این تعداد خودرو را به تولید برساند اما اگر تنها یک‌دهم آن‌ها نیز تولید شود، به‌زودی شاهد حضور ۱۰۰ هزار خودروی سایبرتراک در خیابان‌ها خواهیم بود.

نظر شما در مورد خودروی سایبرتراک چیست؟ آیا این خودرو از نظر تجاری عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsideEVs

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید