مالک وردپرس برنامه پادکست پاکت کست را می خرد - تکفارس 
مالک وردپرس برنامه پادکست پاکت کست را می خرد - تکفارس 

مالک وردپرس برنامه پادکست پاکت کست را می خرد

حامد شهرزاد
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - 10:31
podcast

سرویس پاکت کست به‌تازگی توسط مالک وردپرس خریداری شده است. آتوماتیکس، که مالک وردپرس است و مسئولیت اداره این پلتفرم را بر عهده دارد و اخیراً تامبلر را خریداری کرده است، امروز اعلام کرد که پاکت کست، برنامه پادکست که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است را خریداری کرده است. پست منتشرشده در وبلاگ این شرکت خبر خرید پاکت کست توسط مالک وردپرس را منتشر کرده است اما در مورد جزئیات این خرید چیز زیادی ارائه نداده است. با این حال، ممکن است این سرویس با وردپرس و تامبلر ادغام شود.

در این پست آمده است:

به عنوان بخشی از سیاست‌های جدید آتوماتیکس، پاکت کست تحت مالکیت ما قرار گرفت. این سرویس همچنان به شما ویژگی‌های مورد نیاز برای لذت بردن از پادکست‌های مورد علاقه خود (یا یافتن چیز جدید) را ارائه می‌دهد. ما ایجاد یکپارچه‌سازی عمیق با وردپرس و پاکت کست را بررسی خواهیم کردو توزیع و گوش دادن به پادکست‌ها را آسان‌تر می‌کنیم.

سرویس پاکت کست در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و هشت سال بعد به ان پی آر و گروه دیگری از رسانه‌های عمومی فروخته شد. این سرویس به ویژه توسط سایت‌هایی مانند د ورج با استقبال خوبی روبرو شده است، زیرا پادکست‌های منتشرشده در پاکت کست در سراسر وب سایت این پایگاه خبری در دسترس است.

درآمدزایی از طریق برنامه‌ای به نام پاکت کست پلاس صورت می‌گیرد که هزینه اشتراک ماهیانه کاربران را برای در اختیار دادن ویژگی‌هایی مانند دسترسی به برنامه دسک تاپ و یک برنامه مستقل اپل واچ را از سال ۲۰۱۹ از کاربران دریافت می‌کند.

مطالب مرتبط:

پس از آنکه اعضای هیئت رسانه‌های عمومی آن رای به این کار دادند، پاکت کست در ژانویه برای فروش به دست مالک وردپرس رسید. این برنامه که رایگان بارگیری می‌شود، به خاطر هزینه‌های بالا و وجود کاربران نسبتاً کم ضرر می‌کرد و طبق گزارشات، ان پی آر سال گذشته ۸۰۰ هزار دلار از آن از دست داد. پایگاه خبری د ورج برای توضیح در مورد نحوه برنامه‌ریزی برای کسب درآمد از این برنامه و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا همه کارمندان پاکت کست را به صورت تمام وقت نگه می‌دارد، با آتوماتیکس تماس گرفتند.

در صورت انتشار اخبار بیشتر در مورد پاکت کست توسط د ورج یا وب سایت‌های دیگر، ما نیز قطعاً آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

جالب است که برنامه انچر که متعلق به اسپاتیفای است از همکاری با وردپرس در فوریه سال جاری خبر داد که به افراد امکان می‌دهد پست‌های وبلاگ را با چند کلیک به محتوای صوتی تبدیل کنند. اگرچه این ویژگی به فناوری تبدیل متن به گفتار متکی است که به اندازه کافی واقعی و شخصی به نظر نمی‌رسد، اما این‌ایده گسترده به وضوح نشان دهنده علاقه وردپرس برای کمک به وبلاگ‌نویسان از طریق پادکست است.

احتمالاً با خرید پاکت کست، سیاست‌های جدید مالک وردپرس بر اساس این چشم انداز ادامه خواهد یافت. اگرچه پاکت کست یک برنامه شنیداری است، اما به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن نیز که ممکن است برای مالک وردپرس مفید باشد، بسیار مشهور است. ممکن است آتوماتیکس مردم را به سمت محتوای شنیداری برای کاربران وردپرس خود سوق دهد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.