گلکسی واچ ۴ به پردازنده جدید سامسونگ مجهز می شود - تکفارس 
گلکسی واچ ۴ به پردازنده جدید سامسونگ مجهز می شود - تکفارس 

گلکسی واچ ۴ به پردازنده جدید سامسونگ مجهز می شود

مهدی ملکی
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - 19:54
سامسونگ گلکسی واچ ۴

پس از اشتباه روز گذشته فروشگاه آنلاین شعبه کانادای آمازون در فهرست‌بندی گلکسی واچ ۴ سامسونگ، اکنون اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند منتشر شده است. وب‌سایت SamMobile گزارش کرده است که این سری جدید مبتنی بر پردازنده‌های تازه‌نفس اگزینوس W920 خواهند بود که کارایی بالاتری را نسبت به پیشینیان خود ارائه می‌کنند. برای نمونه همه ساعت‌های هوشمند سامسونگ از ۲۰۱۸ تاکنون به پردازنده‌های ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۱۱۰ مجهز بوده‌اند.

گزارش مذکور همچنین اشاره کرده است که این پردازنده جدید قادر به پردازش سریع‌تر اطلاعات به اندازه ۱.۲۵ برابر و کارایی گرافیکی ۸.۸ برابر روان‌تر نسبت به اگزینوس ۹۱۱۰ است.

این تراشه‌های کاملاً جدید در کنار ۱.۵ گیگابایت رم درون سری گلکسی واچ ۴ مورد استفاده قرار خواهند گرفت که خود یک ارتقای کامل نسبت به سری‌های پیشین است. به این ترتیب قدرت مورد نیاز برای اجرای رابط کاربری وان UI مبتنی بر ور او اس شرکت گوگل برای سری گلکسی واچ ۴ فراهم می‌شود و کاربران احتمالاً با تجربه مناسب و خوشایندی روبه‌رو خواهند شد.

همان‌طور که ذکر شد مدتی پیش اطلاعات بسیاری از این سری فاش شد. ویرایش کلاسیک این سری احتمالاً بیشترین مقدار افشاگری‌های را تجربه کرده است. ساعت گلکسی واچ اکتیو ۴ برخلاف مدل قبلی خود از کناره‌های انحنادار استفاده نخواهد کرد و حتی دو دکمه کناری آن نیز مربعی‌شکل خواهند بود. این طراحی باعث خواهد شد تا تاکید ساعت بیشتر روی حاشیه‌های نازک اطراف نمایشگر باشد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

اما با این حال از آنجائیکه ما بیشتر با رندرهای یک مدل کلاسیک سروکار داریم، این مدل برخلاف مدل استاندارد واچ ۴ دارای حاشیه چرخان است. مدل استاندارد واچ ۴ همان‌گونه که ذکر شد، فاقد حاشیه چرخان بوده و از این جهت بسیار شبیه به گلکسی واچ اکتیو است.

گلکسی واچ ۴ در مقایسه با واچ ۳ از فریم مربعی‌شکل بهره می‌برد و همچنین بندهای آن برای سازگاری مناسب با مچ دست بازطراحی شده‌اند. شما در ویدیوی جدید می‌توانید پین‌های آزادسازی سریعی را ببینید که به شما اجازه می دهند تا بندهای ساعت را بدون نیاز به هیچ وسیله‌ای باز کنید.

انتظار می‌رود که پیش از رویداد آنپکد (Unpacked) ماه آینده میلادی، سامسونگ و یا منابع نزدیک به آن اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید ویدیوهای افشا شده از آن رویداد را از این لینک مشاهده کنید. تا آن زمان شما می‌توانید تکفارس را دنبال کرده و افزون بر اطلاعات مذکور، تازه‌های دنیای تکنولوژی را از نزدیک لمس کنید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید