رنگ‌بندی گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 

رنگ‌بندی گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو فاش شد

افشین نوری
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - 16:44
مقایسه آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲

ما براساس شایعات قبلی می‌دانیم که آیفون‌های امسال اپل مجهز به نمایشگرهای LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین‌هایی با سنسور بزرگتر و قابلیت‌های زوم بهبودیافته و همچنین باتری بزرگتر خواهند بود.

مطالب مرتبط:

حالا یک منبع معتبر به نام Lanzuk، در یکی از بزرگترین فروم‌های کره جنوبی به نام NAVER، گزینه‌های رنگ مدل‌های آیفون ۱۳ پرو را فاش کرده است.

رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو در مقابل رنگ‌های آیفون ۱۲ پرو

سال گذشته، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس با رنگ‌های سبز، آبی، خاکستری و گرافیتی معرفی شدند و متاسفانه هیچ رنگ طلایی یا نقره‌ای نداشتند. حالا به نظر می‌رسد که امسال مدل‌های آیفون ۱۳ پرو، حداقل در کشور چین، با دو رنگ طلایی و نقره‌ای به اضافه رنگ مشکی عرضه خواهند شد.

لیست رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس:

  • مشکی
  • نقره‌ای
  • طلایی رز (Rose gold)
  • طلایی سان‌ست (Sunset gold)

همانطور که ملاحظه می‌کنید، این رنگ‌ها کاملاً متفاوت از رنگ‌های آیفون ۱۲ پرو هستند و همین موضوع می‌تواند مشتریان بیشتری را نسبت به خرید مدل‌های آیفون ۱۳ پرو ترغیب کند.

منبع فوق ادعا همچنین کرده است که نسخه طلایی سان‌ست آیفون ۱۳ پرو، بیشتر به سمت رنگ برنزی تمایل خواهد داشت، در حالیکه رنگ طلایی رز، که اپل از این رنگ بارها برای آیفون‌های خود استفاده کرده است، این‌بار کم‌رنگ‌تر و مات‌تر از قبل خواهد بود.

البته اگر اطلاعات فوق درست باشند، نباید فراموش کنیم که اپل همیشه در کشور چین که تامین‌کننده اصلی این شرکت است، رنگ‌های انحصاری برای مشتریان عرضه می‌کند. بنابراین ممکن است این رنگ‌ها، برای مشتریان سایر کشورها عرضه نشوند. در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل به غیر از این رنگ‌ها، رنگ‌ دیگری هم برای مدل‌های پرو آیفون ۱۳ معرفی می‌کند یا نه.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید