آنر خود را برای معرفی یک گوشی جدید در تاریخ ۱۲ آگوست آماده می‌کند - تکفارس 
آنر خود را برای معرفی یک گوشی جدید در تاریخ ۱۲ آگوست آماده می‌کند - تکفارس 

آنر خود را برای معرفی یک گوشی جدید در تاریخ ۱۲ آگوست آماده می‌کند

افشین نوری
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - 10:31
آنر ۵۰

آنر به‌تازگی گوشی‌های سری ۵۰ خود را معرفی کرده است. این سری که اولین سری پرچمدار آنر بعد از مستقل شدن‌‌اش از هواوی است، شامل سه مدل می‌شود که هر سه آن‌ها فقط در بازار چین قابل‌دسترس هستند و کاربران سایر کشورها به آن‌ها دسترسی ندارند. اما این شرایط ممکن است در تاریخ ۱۲ اگوست تغییر کند. کانال OnLeaks@ فاش کرده است که آنر قصد دارد در یک کنفرانس مطبوعاتی که در تاریخ ۱۲ آگوست برگزار خواهد کرد از نسخه گلوبال سری ۵۰ رونمایی کند.

مطالب مرتبط:

البته هرچند معرفی نسخه گلوبال آنر ۵۰ که از سرویس‌های موبایلی گوگل بهره خواهد برد دور از ذهن نیست، اما این شرکت ممکن است سورپرایزهای دیگری هم برای عرضه داشته باشد.

آنر

آنر اخیراً تائید کرده است که به‌زودی گوشی مجیک ۳ را که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس خواهد بود معرفی خواهد کرد. بنابراین حدس ما این است که این شرکت در کنفرانس مطبوعاتی ماه آگوست خود، از جدیدترین پرچمدار خودش که ضمناً اولین هندست مجهز به جدیدترین چیپست کوالکام نیز خواهد بود رونمایی کند.

آنر در حال حاضر پتنت‌هایی برای هندست‌هایی با اسامی مجیک فولد، مجیک فلیپ و مجیک تب به ثبت رسانده است و اخیراً نیز گزارش شده است که شرکت چینی BOE در حال توسعه یک شیشه فوق‌نازک جدید برای یک دستگاه تاشو ۸ اینچی آنر است. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آنر چه برنامه‌های در سر دارد و در آینده شاهد چه دستگاه‌هایی از این شرکت خواهیم بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید