دیسکورد شرکت هوش مصنوعی Sentropy را خریداری کرد - تکفارس 
دیسکورد شرکت هوش مصنوعی Sentropy را خریداری کرد - تکفارس 

دیسکورد شرکت هوش مصنوعی Sentropy را خریداری کرد

محمدحسین فرقانی
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - 08:00
دیسکورد

دیسکورد به‌تازگی شرکتی را که در زمینه‌ی ساخت و توسعه‌ی ابزارهای هوش مصنوعی فعالیت می‌کند را خریداری کرد. تمرکز این شرکت، که سنتروپی (Sentropy) نام دارد، تشخیص و شناسایی موارد مربوط به اذیت و آزار اینترنتی و آنلاین می‌باشد. این هوش مصنوعی با نظارت بر رفتار کاربران در فضای مجازی، کاری می‌کند پیام‌های ارسال‌شده از سوی افراد خاطی (که محتوای منفی‌ای دارد)، برای کاربران نمایش داده نشود. اولین محصول این شرکت به نام سنتروپی پروتکت (Sentropy Protect) در ابتدا برای کمک به کاربران در حذف فیدهای توییتر متمرکز بود. این شرکت هم‌چنین ابزارهای سازمانی‌ای برای حمایت از مدیریت و اعتدال مجازی برای شرکت‌ها ایجاد نموده.

حال سنتروپی دیگر به‌صورت مستقل کار نخواهد کرد و رسما، تبدیل به بخشی از دیسکورد شده؛ جایی که قرار است با «گسترش و توسعه‌ی قابلیت‌های [اعتماد و ایمنی] خود»، به این شرکت کمک کند.

دیسکورد

مطالب مرتبط:

به‌نظر می‌رسد این توافق، همکاری بسیار خوبی باشد. دیسکورد با بیشتر از صد و پنجاه میلیون کاربر ماهانه، پلتفرم عظیمی دارد و این موضوع باعث شده تا مدیریت سرورها در بعضی موارد، به یک کابوس تبدیل شوند. این سرویس از بیش از ۱۹ میلیون انجمن فردی تشکیل شده و این مقیاس برای تعدیل مناسب به کار داوطلبان و تیم های درون دیسکورد نیاز دارد.

ابزارهایی مانند چیزی که شرکت سنتروپی موفق به ساخت آن شده، می‌توانند در کنترل و اداره‌ی رفتارهای نادرست در شبکه‌های مجازی، به هر دو گروه کمک کنند. به‌گفته‌ی یکی از سخنگویان دیسکورد، این شرکت از این پس از ابزار یادشده برای شناسایی و حذف محتوای بد و رشد تیم ایمنی خود استفاده خواهد کرد. به گفته‌ی آن‌ها، اعتماد و ایمنی متقابل «اولویت و کلید اصلی» در موفقیت است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید