قیمت گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد

افشین نوری
۲۲ تیر ۱۴۰۰ - 09:32
قیمت گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد - تکفارس 

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ به‌تازگی تائیدیه تنا (TENAA) را دریافت کرده‌اند و حالا قیمت‌ این هندست‌ها در بازار داخلی کره‌جنوبی فاش شده است. طبق این افشاگری، گلکسی فولد ۳ قیمتی معادل ۱۶۵۵ تا ۱۷۴۱ دلار و گلکسی فلیپ ۳ قیمتی معادل ۱۰۴۵ تا ۱۱۱۰ دلار در بازار کره جنوبی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

این اطلاعات که توسط یک فروم کره‌ای به نام Naver Blog فاش شده‌ است، همخوانی خوبی با شایعات قبلی مبنی بر ارزان‌تر بودن ۲۰ درصدی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی‌شان دارد. بد نیست بدانید که گلکسی فولد ۲ در زمان معرفی‌اش در سال گذشته، قیمتی برابر ۲۰۱۸۸ دلار و گلکسی زد فلیپ قیمتی برابر ۱۴۳۵ دلار داشت.

نکته جالب دیگر این است که سامسونگ ظاهراً در مورد گوشی‌های تاشو جدید خود، مشتریان را ترغیب به معاوضه گوشی‌های قدیمی‌شان با آن‌ها خواهد کرد. این کار باعث خواهد شد تا قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ تا اندازه بسیار زیادی کاهش یابد. مطمئناً دارندگان مدل‌های فعلی گلکسی فولد و گلکسی فلیپ بیشترین تخفیف را از این بایت دریافت خواهند کرد. در افشاگری امروز همچنین گفته شده است که پیش‌بینی سامسونگ این است که امسال گوشی‌های تاشو جدیدش نفوذ بیشتری در بین مشتریان پیدا کنند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.