مشخصات گوشی شیائومی می CC11/نوت ۱۱ پرو افشا شد - تکفارس 
مشخصات گوشی شیائومی می CC11/نوت ۱۱ پرو افشا شد - تکفارس 

مشخصات گوشی شیائومی می CC11/نوت ۱۱ پرو افشا شد

مهدی حلوائی
۲۱ تیر ۱۴۰۰ - 16:20
مشخصات گوشی شیائومی می CC11/نوت ۱۱ پرو افشا شد - تکفارس 

براساس گزارش‌‌های برخی از افشاگران، شیائومی به‌زودی جایگزین گوشی می CC9 را معرفی خواهد کرد و گفته می‌شود که این گوشی نیز از ترکیب چند دوربین قدرتمند بهره خواهد برد. بر اساس گفته‌ی‌های یکی از منابع معتبر، این گوشی می CC11 نام داشته و از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین نسخه‌ی پروی این گوشی نیز به دوربین پریسکوپ ۵x مجهز خواهد شد.

مطالب مرتبط:

گفته می‌شود که می CC11 در خارج از کشور چین با نام نوت ۱۱ عرضه خواهد شد و از صفحه نمایش اولد ۹۰ هرتزی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G یا ۷۸۰G بهره خواهد برد. این در حالی است که نسخه‌ی پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد. همچنین قرار است که دوربین اصلی هر دو گوشی به حسگر ۱/۱٫۳ اینچی مجهز شوند.

این منبع همچنین بر این باور است که حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، که به احتمال زیاد توسط شرکت سامسونگ معرفی خواهد شد، برای گوشی پرچمدار می ۱۲ در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که شیائومی قبل از عرضه‌ی گوشی می ۱۲، ابتدا گوشی می میکس ۴ را به همراه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN1 ایزوسل عرضه کند.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی می CC11 چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند با عرضه‌ی این گوشی به عملکرد موفق خود ادامه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.