نسخه مک مایکروسافت وان درایو به زودی با فرمت pkg در دسترس خواهد بود - تکفارس 
نسخه مک مایکروسافت وان درایو به زودی با فرمت pkg در دسترس خواهد بود - تکفارس 

نسخه مک مایکروسافت وان درایو به زودی با فرمت pkg در دسترس خواهد بود

حامد شهرزاد
۲۱ تیر ۱۴۰۰ - 11:48
نسخه مک مایکروسافت وان درایو به زودی با فرمت pkg در دسترس خواهد بود - تکفارس 

مایکروسافت در ماه‌آوریل اعلام کرد که به زودی وان درایو کلاینت را برای پلتفرم اپل مک با فرمت pkg عرضه خواهد کرد. مایکروسافت گفت این فرمت امکان به روزرسانی سریعتر و امنیت بهتر را برای کاربران مک فراهم می‌کند.

البته باید گفت که عرضه این به روزرسانی به تأخیر افتاد، اما امروز مایکروسافت اعلام کرد که دسترسی عمومی به نسخه جدید وان درایو باید از اواسط ماه جولای آغاز شود و این تغییر باید تا پایان جولای به طور کامل انجام شود.

در ماه ژوئن، مایکروسافت چندین ویژگی جدید دیگر را که برای وان درایو مخص مک ارائه شده بود، اعلام کرد. برخی از ویژگی‌های جدید شامل پشتیبانی کامل از سیلیکون‌ام ۱، جا به جایی پوشه‌ها، بهبود فایل‌های وان درایو بر اساس نیاز کاربر، بهبود عملکرد جستجوگر و موارد دیگر است.

مطالب مرتبط:

امیدواریم که تغییر به فرمت pkg به معنای آن باشد که در آینده‌ای نزدیک نیز عرضه خواهد شد. جزئیات ویژگی‌های آینده وان درایو را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

پشتیبانی‌ ام ۱:

در اواخر سال جاری، مایکروسافت یک نسخه به روز شد برنامه ه وان درایو را منتشر می‌کند که از ویژگی‌های جدید تراشه‌ام ۱ نهایت استفاده را می‌کند و در جدیدترین آی مک، مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچ و مک مینی بهره وری بیشتری خواهید داشت.

جابه جایی پوشه‌ها:

ویژگی جدید حرکت پوشه‌ها در مک او اس پشتیبانی می‌شود. با کمک این ویژگی کاربران مک او اس می‌توانند پوشه‌های دسک تاپ، اسناد و تصاویر خود را به وان درایو هدایت کنند.

این به روزرسانی برای همه کاربران مک در دسترس خواهد بود و به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های شخصی و عکس‌های خانوادگی خود را در پوشه‌های مهم خود (دسک تاپ، اسناد و تصاویر) همگام‌سازی کنید، ذخیره کنید تا در دستگاه‌های دیگر در دسترس باشد. برای استفاده از این ویژگی در مک او اس نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست و پشتیبان‌گیری از پوشه‌ها تا حداکثر ۵ گیگابایت فایل بدون پرداخت اشتراک ممکن است.

بهبود عملکرد جستجوگر:

در اواخر سال جاری، مایکروسافت از پلت فرم جدید فایل پرووایدر اپل برای بهبود عملکرد جستجوگر برای وان درایو استفاده خواهد کرد. با استفاده از این ویژگی، پوشه‌های وان درایو در قسمت لوکیشن در نوار کناری فایندر قابل مشاهده است. دسترسی آسان و سریع به تمام فایل‌های وان درایو شما را فراهم می‌کند.

بهبود فایل‌های وان درایو بر اساس نیاز کاربر:

این به روزرسانی وضعیت فایل‌های مختلف را در وان درایو بر اساس نیاز کاربر ارائه می‌دهد. با یکپارچه‌سازی عمیق با فایندر، این ویژگی برای بهبود سهولت در استفاده از فایل‌ها به شما کمک می‌کنند و در عین حال همان مزایا و عملکردی را که نسخه فعلی این ویژگی در وان درایو برای مک او اس داشته است، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کارایی:

به تازگی، مایکروسافت وان درایو جدیدی را برای کلاینت مک منتشر کرده است که میزان مصرف پردازنده مرکزی را ۴۰ درصد کاهش می‌دهد و به شما در صرفه جویی در مصرف باتری و سرعت بخشیدن به عملکرد برای چند کار کمک می‌کند. مایکروسافت در طی چند ماه آینده جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد که عملکرد و قابلیت اطمینان بیشتر را برای بهبود تجربه کاربر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

منبع: MS Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.