تیزر جدیدی از خودروی تویوتا توندرا ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 
تیزر جدیدی از خودروی تویوتا توندرا ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 

تیزر جدیدی از خودروی تویوتا توندرا ۲۰۲۲ منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - 16:45
تویوتا توندرا 2022

حدود ۲ ماه پیش بود که شرکت تویوتا اولین تیزر رسمی نسخه‌ی جدید خودروی توندرا را منتشر کرد اما با وجود افشاشدن برخی از اطلاعات این خودرو، هنوز جزئیات کامل آن به‌صورت رسمی منتشر نشده است. حالا شرکت تویوتا تیزر جدیدی را منتشر کرده که سان‌روف پانورامای این خودرو را نشان می‌دهد. همچنین ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که این ویژگی خودروی توندرا ۲۰۲۲ را تایید می‌کند.

مطالب مرتبط:

این نوع سقف متحرک برقی از اولین نسل خودروهای دوکابین مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه خودرهای کمتری از آن بهره می‌برند. حالا به‌نظر می‌رسد که تویوتا خودروی توندرای جدید خود را به این سیستم سنتی مجهز خواهد کرد. این تیزر حدید همچنین رنگ قرمز روکش صندلی‌ها و کمربندهای ایمنی را به نمایش گذاشته است. گفته می‌شود که در طراحی قسمت فرمان خودرو نیز از رنگ قرمز استفاده شده و سیستم اطلاعات و سرگرمی جدیدی جایگزین صفحه نمایش نسخه‌ی قبلی این خودرو خواهد شد.

به‌گفته‌ی تویوتا، توندرای جدید به موتور فورس مکس جدیدی مجهز خواهد شد و بر این اساس، احتمالاً با یک موتور ۶ سیلندر روبه‌رو خواهیم بود. این در حالی است که نسخه‌ی قبلی توندرا از موتور ۵٫۷ لیتری V8 بهره می‌برد. ممکن است که این همان موتور دوتوربوی ۳٫۵ لیتری لندکروز باشد که ۴۰۹ اسب بخار توان و ۴۷۹ پوندفیت ( ۶۵۰ نیوتون‌متر) گشتاور دارد.

صفحه‌ی رسمی خودروی توندرا ۲۰۲۲ در وب‌سایت تویوتا به ۴ تیزر معرفی‌نشده‌ی دیگر اشاره کرده است. همچنین ویدیوی منتشرشده در فضای مجازی، تاریخ عرضه‌ی این خودرو در کشور ایالات متحده را پاییز سال جاری اعلام کرده است.

نظر شما در مورد خودروی تویوتا توندرا ۲۰۲۲ چیست؟ آیا نسخه‌ی جدید این پیک‌آپ توان رقابت با محصولات شرکت‌های دیگر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.