گزینه آپلود لوگوی شرکت به مایکروسافت تیمز اضافه می گردد - تکفارس 
گزینه آپلود لوگوی شرکت به مایکروسافت تیمز اضافه می گردد - تکفارس 

گزینه آپلود لوگوی شرکت به مایکروسافت تیمز اضافه می گردد

محمدحسین فرقانی
۲۰ تیر ۱۴۰۰ - 15:44
گزینه آپلود لوگوی شرکت به مایکروسافت تیمز اضافه می گردد - تکفارس 

مایکروسافت روز گذشته از انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای سرویس مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) خبر داد. طبق گفته‌ی مایکروسافت، این به‌روزرسانی به‌صورت جزئی‌تر برای بخش نشست Join Custom Branding کاربران ارائه می‌شود که ذر آن، به مدیران اجازه‌ی بارگذاری لوگوی شرکت در پورتال ادمین تیمز (Teams admin portal) داده می‌شود. بنابراین در صورت آپلود لوگوی شرکت از سوی ادمین، از این پس در صفحات قبل از پیوستن به لابی‌ها و حضور در جلسات سازمان‌یافته، نماد شرکت برای اعضا ظاهر می‌گردد.

این به‌روزرسانی تجربه متمایزی را در اختیار کاربران و شرکت‌کنندگان عادی مایکروسافت تیمز قرار می‌دهد. این ویژگی به‌عنوان خط مشی جلسات برای اعطای قدرت به مدیران و انعطاف‌پذیری در استفاده از لوگو برای برخی از اعضای خاص (یا در سطح جهانی) طراحی شده.

مطالب مرتبط:

قابلیت آپلود چندین لوگو به‌صورت همزمان نیز وجود دارد؛ در این صورت شما قادر خواهید بود لوگوهای خاص و متمایزی را برای افراد یا گروه‌های مختلف شرکت در نظر بگیرید. این لوگوها توسط کاربران وب، دسکتاپ و تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود.

این قابلیت جدید، بخشی از مجوز «ارتباطات پیشرفته» (Advanced Communications) مایکروسافت تیمز می‌باشد؛ این بدین معناست که لوگو تنها در صورتی قابل اضافه‌شدن خواهد بود که برگزارکننده‌ی جلسه، مجوز مورد نظر را داشته باشد. این به‌روزرسانی به‌طور رسمی از اواخر ژوئیه ۲۰۲۱ عرضه می‌گردد.

منبع: MSPowerUser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.