اپل باتری مگ سیف جدیدی برای سری آیفون ۱۲ معرفی کرد - تکفارس 
اپل باتری مگ سیف جدیدی برای سری آیفون ۱۲ معرفی کرد - تکفارس 

اپل باتری مگ سیف جدیدی برای سری آیفون ۱۲ معرفی کرد

افشین نوری
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - 11:32
باتری مغناطیسی مگ سیف

اپل باتری مغناطیسی مگ سیف (MagSafe) را برای سری آیفون ۱۲ خود معرفی کرد. قیمت یکی از این باتری‌ها ۹۹ دلار است و شما می‌توانید آن را از وب‌سایت اپل سفارش دهید.

مطالب مرتبط:

البته اپل در گذشته نیز باتری‌ مغناطیسی برای گوشی‌های آیفون خود عرضه کرده است، اما باتری‌ جدید به‌لطف آهنرباهای تعبیه‌شده در داخل آن‌ها، به گوشی‌های آیفون ۱۲ خواهد چسبید. این باتری‌ با هر چهار مدل آیفون ۱۲ که شامل آیفون ۱۲ استاندارد، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس می‌شود کار خواهند کرد.

باتری مغناطیسی مگ سیف

همچنین در مقایسه با باتری‌ مغناطیسی آیفون ۱۱ که دارای یک دکمه فیزیکی میانبر برای دوربین بود، اما باتری جدید چنین قابلیتی ندارد و نباید انتظار قابلیت‌های دیگری از آن‌ داشته باشید. البته اگر این باتری بتواند مانند شارژر بی‌سیم مک سیف کار کند، شما احتمالاً قادر به استفاده آن روی ایرپادها یا سایر دستگاه‌هایی که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند خواهید بود.

اپل می‌گوید که این باتری‌ با سرعت حداکثر ۵ وات شارژ خواهد شد؛ بنابراین نباید انتظار شارژ سریع گوشی خود را از این باتری داشته باشید. اپل همچنین در صفحه پشتیبانی این باتری‌ گفته است که شما برای استفاده از آن نیاز به آی او اس ۱۴.۷ خواهید داشت، در حالیکه این آپدیت هنوز منتشر نشده است. از آنجائیکه اپل تاریخ ۲۲ جولای را برای عرضه این باتری تعیین کرده است، به نظر می‌رسد که آپدیت آی او اس ۱۴.۷ به‌زودی برای پشتیبانی از این باتری عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید