تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 
تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شد - تکفارس 

تیزر جدیدی از خودروی جیپ کامندر ۲۰۲۲ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۹ تیر ۱۴۰۰ - 18:20
جیپ کامندر 2022

کمپانی جیپ در حال ساخت یک SUV جدید به‌طور انحصاری برای کشورهای آمریکای جنوبی می‌باشد. این خودرو کامندر (Commander) نام داشته و قرار است تا در نیمه‌ی دوم سال جاری به‌طور کامل معرفی شود. اوایل سال جاری میلادی شرکت جیپ تیزری را از این خودرو پخش کرد و حالا تیزر جدیدی از آن منتشر شده که به نمایش مختصر بخش داخلی خودرو پرداخته است.

مطالب مرتبط:

این تیزر برخی از جزئیات قسمت داخلی خودرو از جمله پوشش چرمی صندلی‌های عقبی و جلویی، داشبورد، پنل درب‌ها و کنسول میانی که لوگوی جیپ بر روی آن نقش بسته است را به نمایش گذاشته است. در ادامه‌ی این تیزر شاهد حضور درگاه USB در قسمت صندلی‌های عقب هستیم که امکان شارژ دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌سازد. صندلی‌های ردیف دوم این خودرو به‌طور کامل قابل تاشدن بوده و از این طریق راه را برای دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم و دو درگاه USB آن فراهم می‌سازند. همچنین به‌نظر می‌رسد که فرمان خودرو و صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی سیستم سرگرمی خودرو از نوع طراحی شده است.

این نسخه از خودروی کامندر براساس خودروی کوچک‌تر کامپس (Compass) طراحی شده و از پلتفرم Small Wide شرکت جیپ، که در خودروی رنگید (Renegade) استفاده شده بود، بهره می‌برد. این خودرو در دو نسخه‌ی تمام چرخ متحرک و دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی از پیشرانه‌ی این خودرو در دسترس نیست.

نظرات خود در مورد خودروی جیپ کامندر را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید