پینین فارینا تصویری از محصول جدید خود منتشر کرد - تکفارس 
پینین فارینا تصویری از محصول جدید خود منتشر کرد - تکفارس 

پینین فارینا تصویری از محصول جدید خود منتشر کرد

محمدحسین فرقانی
۱۹ تیر ۱۴۰۰ - 16:41
شرکت خودروسازی پینین فارینا

شرکت طراحی خودرو و بدنه‌سازی ایتالیایی پینین فارینا (Pininfarina) در نظر دارد به‌زودی محصولی جدید به بازار معرفی کند و اگر بخواهیم کاملاً صادق باشیم، هنوز معلوم نیست این محصول جدید چه چیزی خواهد بود. این خودروساز ایتالیایی توانسته این پروژه را به‌خوبی از چشم کنجکاو علاقه‌مندان پنهان نگه دارد؛ اما با این حال، نظریه‌هایی درباره‌ی این‌که این محصول چه چیزی خواهد بود، وجود دارد.

پیش از هر چیز، بهتر است به اطلاعات واقعی پینین فارینا که در حساب‌های کاربری این شرکت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، نگاهی بیندازیم. جدا از تصویر تیزر، به‌سادگی به ما گفته شده که «اتفاق جدیدی در راه است» که باید تا چهاردهم جولای ۲۰۲۱ (تاریخ اعلام/معرفی رسمی محصول موردنظر) منتظر آن بمانیم. علاوه بر این، تعداد زیادی هشتگ از جمله «طراح ماشین» (#cardesigner)، «حمل و نقل» (#transportation) و «الهام‌گرفتن» (#inspiration) وجود دارد که به موضوعات مربوط به خودرو و طراحی اشاره می‌کنند.

پینین فارینا

اما این به چه معناست؟ برای شروع، می‌توان گفت این تصویر هیچ شباهت یا ارتباطی به اتومبیل پینین فارینا باتیستا (Pininfarina Battista) این شرکت ندارد. در نگاه اول بیشتر شاهد شباهت این اتومبیل با خودروی فراری بردون (Ferrari Breadvan) هستیم؛ بخش اعظمی از این موضوع به‌خاطی بدنه‌ی پشتی مستطیل‌شکل این خودرو است که باعث شده شبیه مدل ۲۵۰ GT SWB Breadvan فراری گردد.

مطالب مرتبط:

از تصویر هم که بگذریم، نمی‌توان زمان انتشار این تیزر را نادیده گرفت. پینین فارینا روز هشتم جولای با شرکت هرکولیس (Hercules) برای ساخت کامیون برقی هرکولیس آلفا (Hercules Alpha) توافق‌نامه‌ای امضا کرد. آن‌ها در بیانیه‌ای مشترک، اعلام همکاری مشترک خود را به‌صورت عمومی اعلام کردند. در این بیانیه گفته شد طراحی این خودروی الکتریکی بر عهده‌ی شرکت پینین فارینا خواهد بود؛ اما احتمال این‌که این تیزر مربوط به همکاری این دو شرکت برای ساخت یک کامیون الکتریکی باشد، نسبتا پایین است.

علاوه بر این‌ها، این احتمال وجود دارد که تصویر منتشرشده از این وسیله نقلیه، یک طرح کانسپت برای خودزوهای آینده‌ی این شرکت باشد که پینین فارینا تصمیم گرفته با علاقه‌مندان خود به اشتراک بگذارد. یکی از هشتگ‌های موجود در این پست اشاره به کنفرانس CDDA یا Car Design Dialogue Asia اشاره می‌کند که قرار است از سیزدهم تا پانزدهم جولای برگزار گردد. با وجود همه‌ی این‌ها، باید تا تاریخ ذکرشده منتظر ماند و دید که این شرکت طراحی خودرو چه برنامه‌هایی در سر می‌پروراند و در آینده، چه اتفاقاتی برای آن‌ رخ خواهد داد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید