المپیک موبایل ها: کدام گوشی بهترین باتری را دارد - تکفارس 
المپیک موبایل ها: کدام گوشی بهترین باتری را دارد - تکفارس 

المپیک موبایل ها: کدام گوشی بهترین باتری را دارد

alierna
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - 00:06
المپیک موبایل ها: کدام گوشی بهترین باتری را دارد - تکفارس 

همانطور که در بررسی های مختلف گفته شده، عمر باتری از مهم ترین آیتم های یک گوشی به حساب می آید. آیتمی که هنوز راه زیادی تا کامل شدن دارد.

قدرت پردازنده، کیفیت صفحه ی نمایش و کیفیت دوربین به حد مطلوبی از کیفیت رسیده و می توان گفت نیاز به بهتر شدن ندارد. حتی در گوشی هایی که در رده ی میانه قرار دارند هم از این نظرها بسیار مطلوب هستند. اما باتری هنوز پیشرفتی نکرده و نیاز روزانه به شارژ برای خیلی ها آزاردهنده است.

برای همین امروز در پایگاه داده اطلاعات در مورد گوشی ها گشته ایم تا بهترین ها از نظر باتری را انتخاب کنیم. مطمئن باشید نتایج باعث تعجب شما خواهند شد. گوشی های برتر صرفا پرچمدارها نیستند، حتی آنهایی که باتری بزرگتر هم دارند نیستند. گوشی هایی در لیست ما بهترین عنوان را دارند که از میکس خوبی بین قدرت پردازنده و استفاده از آن، کیفیت و ظرفیت باتری و صفحه نمایشی با مصرف کم بهره می برند.به همین دلیل اکثر این گوشی ها رزلوشن بسیار بالایی ندارند.

۱. Lenovo P780

lenovo-smartphone-p780-front

ترکیبی از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ mAh، یک صفحه نمایش ۵ اینچی HD و پردازنده ای از نوع Cortex-A7 بهترین عملکرد را به وجود آورده. قیمت این گوشی ۲۸۰ دلار است. این گوشی قابلیت مکالمه ۳G تا ۲۵ ساعت را به ما می دهد. مدت زمانی که می توان با این گوشی وب گردی کرد یا ویدئو دید تقریبا ۲ برابر گوشی های خوب و پر فروش بازار است.

۲. Sony Xperia C

Sony-Xperia-C-Review-043

با بررسی نتایج متوجه نکته ی جالبی شدیم. گوشی های میان رده ی اکسپریا از کیفیت باتری بسیار خوبی بهره می برند! این نشان دهنده ی ایجاد توازنی عالی بین صفحه نمایش، پردازنده و قدرت باتریست که سونی این کار را بسیار خوب بلد است. در بالای این لیست Xperia C دو سیم کارته قرار دارد. با صفحه نمایشی ۵ اینچی و کیفیت qHD، پردازنده ی مدیاتک و باتری ۲۳۹۰mAh، سونی کیفیتی قابل قبول را رقم زده. با یک بار شارژ، صفحه ی نمایش می تواند ۹ ساعت روشن باشد. با قیمت ۲۳۰ دلاری این گوشی کیفیتی بهتر از این نمی توان پیدا کرد.

۳. Alcatel OneTouch Hero

Alcatel-One-Touch-Hero-Review-TI

یک شرکت جدید جایگاه سوم را ازان خود کرده. اولین فبلت آلکاتل که به صورت جدی بر روی آن کار شده. فبلتی با صفحه نمایش ۶ اینچی. فبلت ها معمولا باتری بزرگی دارند، این گوشی هم از این قاعده خارج نیست. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۳۴۰۰ mAh است. این گوشی می تواند ۸ ساعت و ۱۱ دقیقه با صفحه نمایش روشن کار کند . جدا از باتری قوی، طراحی زیبا ، باریک و دوست داشتنی این گوشی بسیار دلپذیر است.

۴. Oppo N1

Oppo-N1-Review-04

این گوشی خاص باتری ای ۳۶۱۰ mAh دارد. صفحه نمایش ۶ اینچی و FullHD این گوشی و پردازنده ی قدرتمند آن به ما توانایی ۸ ساعت کار با صفحه نمایش روشن را می دهد. یکی از نکات خاص در طراحی این گوشی، دوربین قابل چرخش آن است. این گوشی بزرگ و ۵۵۰ دلاری برای همه مناسب نیست.هم از نظر قیمت بسیار بالاست هم از نظر سایز بسیار بزرگ است.

۵. Sony Xperia E

Sony-Xperia-E-Dual-Review-003

گوشی دیگری از سونی؛ این گوشی چیز خارق العاده ای ندارد. سخت افزار آن شما را به تعجب نمی اندازد. این گوشی صفحه نمایشی ۳.۵ اینچی و پردازنده ی Snapdragon  قدیمی ای دارد. اما باتری ۱۵۰۰mAh ای آن به نظر برای این گوشی کافی بوده. این گوشی با صفحه نمایش روشن نزدیک به ۸ ساعت در خدمت شماست.

۶. HTC One Max

HTC-One-max-Review-TI

اولین فبلت ساخته شده توسط HTC. گوشی ۶ اینچی غول آسا. جدا از صفحه نمایش بزرگ و FullHD آن، این گوشی توانست ۷ ساعت و نیم با صفحه ی روشن کار کند. باتری بزرگ این گوشی دارای ظرفیتی ۳۳۰۰ mAh ایست. از امکانات جالب این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت در پشت آن اشاره کرد.

۷. LG G Flex

TI

این گوشی زیبا از باتری بزرگی به ظرفیت ۳۵۰۰mAh بهره می برد. صفحه نمایش OLED HD آن و سخت افزار متوسطش به بازدهی باتری آن بسیار کمک کرده است.

۸. Motorola Moto G

TI (1)

آیا به دنبال گوشی بسیار با کیفیت با قیمتی ارزان می گردید؟ این بهترین گزینه است. با قیمتی ۲۰۰ دلاری، این گوشی بهترین ها را به شما می دهد. صفحه نمایش ۴.۵ اینچ و HD آن به کمک سیستم عامل بهینه شده و پردازنده ی آن، تنها با کمک یک باتری ۲۰۷۰mAh ای می تواند تا ۷ ساعت و ۱۲ دقیقه روشن بماند

۹. (HTC One (M8

HTC-One-M8-Review-003

یکی از جذاب ترین گوشی های لسیت ما. پرچمداری قدرتمند با پردازنده ی Snapdragon 801  و صفحه نمایش ۵ اینچی بسیار با کیفیت. قابلیت دوربین دوتایی این گوشی در حال حاضر مختص به این گوشی است. این گوشی به کمک باتری ۲۶۰۰mAh ای خود توانسته کمی بیشتر از ۷ ساعت دوام بیاورد که با توجه به قدرت سخت افزاری این گوشی، دستاوردی بسیار عالیست.

۱۰. Samsung Galaxy Pocket Neo

Samsung-Galaxy-Pocket-Neo-Review-002

نخندید! این گوشی کوچک ۳ اینچی هم در این رقابت جایی برای خود پیدا کردن. برای صفحه نمایش کم رزلوشن این گوشی، باتری ۱۲۰۰mAh بسیار کافی بوده. این گوشی کم قیمت می تواند ۷ ساعت پاسخگوی ما باشد.

۱۱. Motorola DROID MAXX

Motorola-Droid-Maxx-Review-012

این گوشی اولین گوشی بود که به طور خاص به مساله ی باتری پرداخته بود. این گوشی با باتری ۳۵۰۰mAh ای خود می توانست کمی بیشتر از ۷ ساعت دوام بیاورد.این گوشی بسیار باریک و زیباست.

۱۲. LG G2

LG-G2-Review-001

تنها گوشی پرچمداری که برای کار با یک دست مناسب است. این گوشی تنها ۱۰ دقیقه نیاز داشت تا به ۷ ساعت کارکرد برسد. باتری ۳۰۰۰mAh ای این گوشی به ما این اجازه را می دهد که به شارژر نچسبیم و بتوانیم برای آخر هفته بدون نگرانی به تفریح برویم. این عملکرد برای یک پرچمدار بسیار خوب بوده و مناسب است. لازم به ذکر است که ۶:۵۰ دقیقه ی این گوشی برای یک وسیله با پردازنده ی Snapdragon 800 و صفحه نمایشی Full HD موفقیتی مثال زدنی است. قدرت، کیفیت صفحه نمایش و باتری این گوشی به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن، این گوشی را به انتخابی خوب برای خریدارنی که بهترین ها را می خواهند تبدیل کرده است.

۱۳. LG G Pro 2

LG-G-Pro-2-0

به کمک باتری ۳۲۰۰mAh این فبلت ۶ اینچی توانسته به زمانی اندازه ی G2 برسد. این فبلت در حال حاضر از بهترین فبلت های بازار است. از قابلیت های بارز این فبلت می توان به دوربین آن با تکنولوژی OIS+ اشاره کرد.

۱۴. LG Optimus L7 II

LG-Optimus-L7-II-Review-006

این گوشی خوش سایز ۴.۳ اینچی به یک باتری ۲۴۶۰ mAh مجهز شده. اگر به دنبال گوشی میان رده ای با کیفیت عکاسی خوب و کارایی مناسب می گردید این گوشی را به شما پیشنهاد می دهیم.

۱۵. HTC Desire 700

HTC-Desire-700-Review-006

یکی دیگر از گوشی های شرکت HTC. گوشی ای با نمایشگر ۵ اینچی که تنها از باتری ای ۲۱۰۰ mAh بهره می برد!! اما از آنجایی که رزلوشن صفحه نمایش آن qHD است، می تواند مدت زمان مناسبی دوام بیاورد. طراحی این گوشی چیزی شبیه به HTC One است. این گوشی از گوشی های دو سیم کارته ی HTC است.

 

امیدوارم این مطلب بتواند شما عزیزان را در خرید یک گوشی مناسب کمک کند. با ما در این وبسایت، برای خبرها و مقایسه های بهتر همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.