هوآوی پتنت گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر را ثبت کرد
هوآوی پتنت گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر را ثبت کرد

هوآوی پتنت گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر را ثبت کرد

مهدی حلوائی
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - 16:10
رندر گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر هوآوی

در حال حاضر ZTE تنها شرکتی است که گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین زیر نمایشگر را به فروش می‌رساند و قرار است تا در آینده‌ای نزدیک، نسل جدید این گوشی‌ها را به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ نیز از این فناوری در گوشی گلکسی زد فولد ۳ استفاده کند. همچنین شرکت اوپو نیز در حال بررسی راه حلی برای استفاده از دوربین زیر نمایشگر می‌باشد و حالا به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی نیز قصد دارد تا محصولی مجهز به این فناوری را تولید کند.

مطالب مرتبط:

اخیراً اسناد رسمی مربوط به پتنت این گوشی به همراه چندین تصویر مفهومی از آن ارائه شده بود و تیم LetsGoDigital نیز رندرهایی را بر اساس این تصاویر طراحی کرد. براساس رندرهای منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که این گوشی در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار خواهد گرفت. طراحی کلی این گوشی و بخش دوربین‌های پشتی آن شباهت زیادی به گوشی آنر X20 SE دارد. با این وجود، ممکن است که محصول نهایی شباهتی با این رندرها نداشته و به‌طور کلی طراحی متفواتی داشته باشد.

نظر شما در مورد فناوری دوربین زیر نمایشگر چیست؟ آیا  این فناوری در آینده به استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید