آموزش: فعال کردن developer options و High Performance Mode در گوشی HTC One M8 - تکفارس 
آموزش: فعال کردن developer options و High Performance Mode در گوشی HTC One M8 - تکفارس 

آموزش: فعال کردن developer options و High Performance Mode در گوشی HTC One M8

alierna
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 17:47
آموزش: فعال کردن developer options و High Performance Mode در گوشی HTC One M8 - تکفارس 

HTC One M8 تمامی قدرت خود را به نمایش نگذاشته است. برای فعال کردن قدرت خارق العاده ی این گوشی باید روشی که آموزش می دهیم را انجام دهید.

گفته شده بود که گوشی HTC One M8 دارای مودی با قابلیت high performance  یا بالاترین قدرت است که در منو ها مخفی است و کاربران می توانند از منوی مخفی developer options به آن برسند. حال ما به شما آموزش می دهیم که چگونه این دو منوی مخفی را پیدا کنید.

این مساله چه برای شما اهمیت داشته باشد، چه نداشته باشد، HTC از این قابلیت برای بنچمارک ها استفاده می کرده است. حال می توان این قابلیت خارق العاده را برای استفاده روزمره از گوشی هم به کار گرفت.اگر چه این قابلیت مخفیست، اما به کمک این وبسایت می توانید آن را فعال کنید.

بسیاری از تنظیمات بنیادی و اصلی گوشی مانند همین High Performance Mode در منوی developer options در Setting یا تنظیمات قرار گرفته است. این قابلیت کلاک پردازنده ی گوشی را در بالاترین حالت خود قرار می دهد، همین مساله باعث می شود باتری گوشی خیلی زودتر خالی شود. پس پیشنهاد می شود از این مود فقط برای آزمایش این قابلیت یا زمانی که به نیروی زیادی احتیاج دارد استفاده کنید تا به گوشی و باتری صدمه ای وارد نشود.

روش فعال سازی را با هم مرور می کنیم:

قدم اول:

منوی تنظیمات یا Setting را بیاورید. این کار به سادگی از طریق منوی از بالا به پایین اعلانات و انتخاب تنظیمات قابل انجام است. پس از باز کردن Setting به پایین منو رفته و About را انتخاب کنید.

HTC_One_M8_settings (1)

 

قدم دوم:

در منوی باز شده که تصویرش در زیر مشخص است، بر روی Software Information کلیک کنید.

HTC_One_M8_about

 

قدم سوم:

حال در منوی زیر بر روی گزینه ی More کلیک کنید.

HTC_One_M8_software_information

 

قدم چهارم:

بر روی گزینه ی Build number شش بار پشت سر هم کلیک کنید. سپس پیامی بر روی صفحه می آید که می گوید: “! You are now a developer”

HTC_One_M8_more_software

HTC_One_M8_developer_mode

 

قدم پنجم: به منوی Setting برگردید. حال می بینید که در بالای گزینه ی About، گزینه ای به نام Developer Options اضافه شده است. این گزینه را انتخاب کرده و باز کنید.

HTC_One_M8_developer_options

 

قدم ششم: در این منو شما گزینه ی High Performance Mode را خواهید دید. تیک مربع جلوی آن را زده و آن را فعال کنید. در این منو می توان USB debugging و خیلی دیگر از قابلیت های این گوشی، که مخصوص کاربران حرفه ایست را فعال کرد. بهتر است بدون اطلاعات لازم از دستکاری این گزینه ها خودداری کنید.

HTC_One_M8_developer_options_menu

HTC_One_M8_high_performance_mode_developer

 

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. بهتر است از قابلیت ذکر شده فقط برای آزمایش بنچمارک ها استفاده کنید و به صورت روزمره آن را فعال نکنید. ممکن است به گوشی شما آسیب برساند و پردازنده ی گوشی را خراب کند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.