گلکسی واچ ۴ کلاسیک را از تمام زوایا تماشا کنید - تکفارس 
گلکسی واچ ۴ کلاسیک را از تمام زوایا تماشا کنید - تکفارس 
گلکسی واچ ۴ کلاسیک را از تمام زوایا تماشا کنید - تکفارس 

گلکسی واچ ۴ کلاسیک را از تمام زوایا تماشا کنید

افشین نوری
۱۴ تیر ۱۴۰۰ - 19:35
گلکسی واچ ۴ کلاسیک

ما هفته گذشته شاهد رندرهای گلکسی زد فلیپ ۳ از تمام زوایا بودیم و حالا به‌لطف افشاگری یک منبع معتبر به نام ایوان بلاس می‌توانیم کلیپ گلکسی واچ ۴ کلاسیک را از تمام زوایا مشاهده کنیم. البته ما قبلاً رندرهای این مدل را دیده بودیم، اما کلیپ جدید به ما کمک می‌کند تا تغییرات طراحی واچ ۴ را نسبت به واچ ۳ بهتر بسنجیم.

مطالب مرتبط:

از آنجائیکه ما با یک مدل کلاسیک سروکار داریم، این مدل برخلاف مدل استاندارد واچ ۴ دارای حاشیه چرخان است. مدل استاندارد واچ ۴ فاقد حاشیه چرخان بوده و از این جهت بسیار شبیه به گلکسی واچ اکتیو است.

گلکسی واچ ۴ در مقایسه با واچ ۳ از فریم مربعی‌شکل بهره می‌برد و همچنین بندهای آن برای سازگاری مناسب با مچ دست بازطراحی شده‌اند. شما در ویدیوی جدید می‌توانید پین‌های آزادسازی سریعی را ببینید که به شما اجازه می دهند تا بندهای ساعت را بدون نیاز به هیچ وسیله‌ای باز کنید.

انتظار می‌رود گلکسی واچ ۴ در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی معرفی شود. دو مدل اول دارای کیسی با رنگ متالیک طبیعی خواهند بود، در حالیکه مدل مشکی یک کیس تیره‌تر خواهد داشت. شما در کلیپ منتشرشده می‌توانید یک سنسور اپتیکال را در پایین ساعت مشاهده کنید که برای سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون استفاده خواهد شد. سامسونگ همچنین ممکن است یک سنسور دیگر برای کنترل تناسب اندام، به ساعت‌های هوشمند امسال خود اضافه کند.

ساعت‌های گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ و همچنین هدفون بی سیم ایربادز ۲ معرفی شوند. انتظار می‌رود واچ ۴ کلاسیک قیمتی بین ۴۷۰ الی ۵۰۰ یورو برای مدل ۴۲ میلی‌متری و ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو برای مدل ۴۶ میلیمتری داشته باشد. مدل استاندارد واچ ۴ هم که احتمالاً یک مدل جدید سری اکتیو خواهد بود، به احتمال زیاد قیمتی بین ۳۵۰ الی ۳۷۰ یورو برای مدل ۴۰ میلی‌متری و ۳۸۰ الی ۴۰۰ یورو برای مدل ۴۴ میلی‌متری خواهد داشت که آن را گران‌تر از واچ اکتیو ۲ خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید