تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ ۳ با همکاری تام براون فاش شد - تکفارس 
تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ ۳ با همکاری تام براون فاش شد - تکفارس 

تصاویر نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ ۳ با همکاری تام براون فاش شد

حامد شهرزاد
۱۴ تیر ۱۴۰۰ - 18:16
سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

سال گذشته نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ با همکاری برند تام براون به سرعت به فروش رسید و نسخه زد فولد ۲ تام براون نیز محبوب شد. این موارد فقط به تعداد بسیار محدود در دسترس بودند، با این وجود بسیار مورد جستجو قرار گرفته بودند. به عنوان مثال، سامسونگ توانست تا ۵ هزار دستگاه از این نسخه ویژه را برای کره جنوبی تولید کند، اما ۲۳۰ هزار ثبت نام مخصوص افرادی بود که قصد داشتند تا زد فولد ۲ سفارشی شده توسط این طراح برند خریداری کنند.

بنابراین می‌توان گفت که نسخه‌های محدود و ویژه برای آن تولید می‌شوند که به جای ایجاد افزایش چشمگیر در تعداد فروش دستگاه، برای ایجاد تبلیغات مخصوص محصول طراحی می‌شوند. سامسونگ امسال نیز نسخه ویژه و محدود جدیدی را تولید می‌کند.

به گزارش لتس گو دیجیتال، سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ ۳ را با همکاری تام براون طراحی و تولید کرده است. سامسونگ نشان داده است که برای هر نسل از گوشی‌های هوشمند تاشوی خود، تنها یک نسخه ویژه تولید می‌کند. این بدان معنی است که تولید نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۳ تام براون بعید است. طرح‌های تام براون با رنگ خاکستری مات و نوار تجاری سه رنگ علامت تجاری این برند شناخته می‌شوند بنابراین عکس‌های فاش شده باید کاملاً دقیق و صحیح باشد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

مطالب مرتبط:

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

امسال نمایشگر خارجی بزرگتر خواهد بود (یک نمایشگر دو خطه ۱٫۱ اینچی) و اینطور به نظر می‌رسد که این دستگاه با شیشه سیاه پوشانده می‌شود، که یک طراحی دو رنگ ایجاد می‌کند. به هر حال، انتظاراتی وجود داشت که نمایشگر خارجی از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار باشد، اما طبق آخرین شایعات، اینطور نیست.

برخی از مشخصات فنی شایعه شده در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ شامل تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، رابط کاربری وان یو آی ۳٫۱ با پشتیبانی از سامسونگ دکس، باتری ۳۲۷۳ میلی آمپری و شارژ سیمی ۱۵ واتی به علاوه شارژ بی‌سیم ۹ واتی. در مورد دوربین‌ها، به نظر می‌رسد ماژول ۱۲ به علاوه ۱۲ مگاپیکسلی با حضور یک لنز عریض و یک لنز فوق العاده عریض در پشت دستگاه و همچنین دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز در پشت آن خواهد بود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

نسخه ویژه تام براون همراه با ساعت هوشمند سفارشی و کیس ایرباد عرضه خواهد شد. این به معنای حضور گلکسی واچ ۴ (یا واچ ۴ کلاسیک) و گلکسی بادز ۲ به همراه این گوشی هوشمند تاشو است. این ساعت هوشمند به طور معمول دارای یک‌بند سفارشی است در حالی که ایرباد عرضه شده دارای یک رنگ‌آمیزی سفارشی برای کیس شارژ خود است.

می‌توانید انتظار چند هدیه دیگر مانند شارژر‌های سفارشی، کابل‌ها، کیس‌ها و موارد دیگر را با خرید این نسخه ویژه داشته باشید.

اگر فکر می‌کنید این‌ها جالب به نظر می‌رسند، باید به شما هشدار دهیم که این بسته به احتمال زیاد‌گران است. نسخه زد فلیپ تام براون به قیمت ۲۴۸۰ دلار فروخته شد که این مبلغ بیشتر از هزینه تلفن ساده به علاوه ساعت هوشمند به علاوه ایرباد بود.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید