جعبه گشایی ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ پرو [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۲ تیر ۱۴۰۰ - 17:25
هوآوی واچ 3 پرو

ساعت‌های هوشمند هوآوی واچ ۳ و واچ ۳ پرو چند هفته‌ پیش در مراسم معرفی هارمونی او اس ۲٫۰ به نمایش گذاشته شدند. این ساعت‌ها قابلیت تماس‌گرفتن بدون نیاز به گوشی هوشمند را داشته و جزو اولین محصولات شرکت هوآوی به حساب می‌آیند که از سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲٫۰ استفاده می‌کنند. تفاوت نسخه‌‌ی پایه و پروی این ساعت در طراحی، جنس بدنه و عمری باتری آن‌هاست. در این مقاله به بررسی نسخه‌ی پروی این ساعت خواهیم پرداخت.

هوآوی در ساخت ساعت واچ پرو ۳ از بدنه‌ی آلومینیومی و بندهای استاندارد ۲۲ میلی‌متری استفاده کرده است. این ساعت علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب، وزن پایینی داشته و برخلاف بسیاری از ساعت‌های هوشمند لوکس، هیچ‌گونه فشاری را بر مچ دست وارد نمی‌کند. وزن کلی ساعت بدون احتساب بندهای آن برابر با ۶۳ گرم است. این ساعت به همراه یک بند فلزی و یک بند پلاستیکی عرضه شده و شما به راحتی می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

با این وجود ممکن است که صفحه نمایش ۱٫۴۳ اینچی و بدنه‌ی ۴۸ میلی‌متری ساعت برای مچ‌های کوچک‌تر کمی بزرگ و سنگین باشد. لبه‌های کناری صفحه نمایش به ۲۴ قسمت تقسیم شده (برای ۲۴ ساعت روز) اما کاربرد زیادی برای واچ‌فیس‌ها ندارد. تاج کناری ساعت نیز از جنس تیتانیوم بوده و عبارت “هوآوی واچ” بر روی آن حک شده است.

شما می‌توانید از این دکمه برای اسکرول‌کردن در رابط کاربری نیز استفاده کنید اما عادت‌کردن به این قابلیت کمی زمان خواهد برد. همچنین یک دکمه‌ی دیگر نیز در قسمت کناری ساعت قرار دارد که می‌توان آن را برای فعالیت‌های مختلف مانند پخش موزیک و نمایش مخاطبین شخصی‌سازی کرد.

بزرگ‌ترین پیشرفت ساعت هوآوی واچ ۳ پرو نسبت به واچ GT 2 پرو در سیستم‌عامل آن است. این ساعت حالا به سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲٫۰ مجهز شده که که عمق زیادی به ویژگی‌های مختلف آن اضافه کرده است. از نظر طراحی، هوآوی تغییر خاصی در ساعت ایجاد نکرده و تنها فونت سیستم و آیکون‌ها را برای هماهنگی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر کرده است.

هوآوی واچ ۳ پرو به‌لطف استفاده از اکوسیستم هارمونی از دستیار صوتی سیلیا (Celia) بهره برده است. هوآوی این دستیار صوتی را برای رقابت با سیری (دستیار صوتی اپل) و الکسا (دستیار صوتی آمازون) طراحی کره است. برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید ساعت را از طریق وای‌فای، بلوتوث و یا سیم‌کارت الکترونیکی به اینترنت متصل کنید. شما می‌توانید جعبه گشایی این محصول را در ادامه مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید